Gå til innhold

TES: Morrowind minimap mods

Gjest Slettet-nQdjz0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-nQdjz0

Jeg fikk tak i Alders Skrolls 3 Morrowind i dag, men jeg har problemer med å finne de riktige plassen...

Finnes det noen mods som legger til piler eller noe på minimap`n?

Er det det på noen av exp?

Finnes det et stort kart i spillet?

nor er opp, sør nedover, øst til høyere og vest til venstre på kartet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skalvise...

1. Hadde du kjøpt spillet, vil du fort ha sett at det følgte med et kart der de viktigste stedene står oppført. (Noe jeg antar du ikke har, siden du spør etter et kart)

2. Hvor skal du? Hva er det du ikke finner? Ei gruve? En by? En person? Morrowind er SVÆRT! Plassen er en skremmende dårlig beskrivelse.

3. Nei, verken Tribunal eller Bloodmoon "legger" til noen piler.

4. Som de fleste kart er nord oppover på kartet ja.

Ikke ta noe personlig her. Jeg mener ikke å skremme deg eller være slem :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0
Skalvise...

1. Hadde du kjøpt spillet, vil du fort ha sett at det følgte med et kart der de viktigste stedene står oppført. (Noe jeg antar du ikke har, siden du spør etter et kart)

2. Hvor skal du? Hva er det du ikke finner? Ei gruve? En by? En person? Morrowind er SVÆRT! Plassen er en skremmende dårlig beskrivelse.

1. Jeg har ikke lasta ned spillet, men låner det av en venn som fikk det med et MSI produkt. Og laste ned med 56k? hehe, tellerskritta blir jo dyrere enn spillet :p

2. Alt

Lenke til kommentar

1. Jeg har ikke lasta ned spillet, men låner det av en venn som fikk det med et MSI produkt. Og laste ned med 56k? hehe, tellerskritta blir jo dyrere enn spillet  :p

2. Alt

1. Ok. Det var et bundle produkt. Skal gi meg på den. Fikk selv Morrowind med på mitt GeForce4 ti4200 før jeg kjøpte GOTY versjonen med alt. :D

2. "Alt" er fortsatt en MEGET dårlig beskrivelse, men det virker som du er ny på spillet, og ikke bare leter etter en ting.

Du kan ikke kjøpe noe "All-might-kart-over-alt" ingame. Her har du et scannet blide av kartet til Morrowind (2400x2500)

Dette er et nedlastbart kart i form av et program du kan søke etter steder osv.

Håper noe av dette hjelper...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...