Gå til innhold

Sendo X....når kommer den hit?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er heller tvilsomt at den kommer. sendo har ikke noe marked her i landet

Har kikket litt på nettet og finner ikke mange i Norge som selger Sendo telefoner nei.....! Får sjekke når jeg skal på ferie utenlands litt senere i år da.....kjipe da er vel om det skjer noe med den. Får kanskje gå for en S65 i stedet da......huff og huff...vil ha Sendo.

Lenke til kommentar
Sendo X specs:

Weight: 120g

Det var da i drøyeste laget :confused:

Nuhhh.....

Hvis jeg ikke tar helt feil prøvde jeg den i en mobilbutikk i Århus i Danmark, og ja! Den er rimelig stor og tung, men allikevel, en god følelse av kvalitet :yes:

Endret av e-ha
Lenke til kommentar
Sendo X specs:

Weight: 120g

Det var da i drøyeste laget :confused:

Nuhhh.....

Hvis jeg ikke tar helt feil prøvde jeg den i en mobilbutikk i Århus i Danmark, og ja! Den er rimelig stor og tung, men allikevel, en god følelse av kvalitet :yes:

Kan nå sammenligne den med blant annet 6600 og 7610.

7610 veier 118 g, og 6600 125 g.

Vi kan også sammenligne med kommende 6260, som har søte 130 g.

Selv synes jeg kombinasjonen av lite volum (størrelse), men tung mobil gir en god følelse.

Lenke til kommentar

Den "gode følelsen" kommer ifølge meg ann om hvor "tyngden er" og dermed hvordan den ligger i hånden. (Dette igjen avhenger mest av hvor batteriet ligger.)

Jeg foretrekker personelig en tlf. som er tyngst i fra der tastaturet begynner ned til bunnen... (Dette gjør nok de fleste vil jeg tillate meg å anta.)

Men som arehei kommer inn på, så er ikke Sendo X spesielt stor og tung til å være en Symbian telefon.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...