Fotoentusiasten Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Noen som har hørt når Sendo X kommer til norge? Med en pris i underkant av 4000 kr både i Spania og England kan jeg ikke tenke meg at dem vil koste noe mer her i landet. Har veldig lyst på denne telefonen....... Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 er heller tvilsomt at den kommer. sendo har ikke noe marked her i landet Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 er heller tvilsomt at den kommer. sendo har ikke noe marked her i landet Har kikket litt på nettet og finner ikke mange i Norge som selger Sendo telefoner nei.....! Får sjekke når jeg skal på ferie utenlands litt senere i år da.....kjipe da er vel om det skjer noe med den. Får kanskje gå for en S65 i stedet da......huff og huff...vil ha Sendo. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Leste litt på sidene til Sendo og norsk står oppført under sannsynlige språkpakker telefonen vil komme med! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Såvidt jeg har hørt skulle den komme, men det finnes vel mange telefoner som er bedre en Sendo X? .. Men det er kanskje noe spesielt ved Telefonen du liker? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 tror ikke den har støtte for mms, tviler på om det er noe vits i å anskaffe den da.... Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 tror ikke den har støtte for mms, tviler på om det er noe vits i å anskaffe den da.... aner du i det hele tatt hvilken mobil vi snakker om? Symbian-mobilen Sendo X har nok støtte for mms jo Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Er kanskje denne rakib tenker på, Sendo S330. Værste mobilen man kan få per idag, har hverken MMS eller GPRS (selger sikkert bra though...) Ser forresten enda styggere ut i virkeligheten... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Den ligner faktisk litt på Siemens C45 med Djuice dekselet. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Sendo X specs: Weight: 120g Det var da i drøyeste laget Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) http://amobil.no/art.php?artikkelid=4043 Ser slettes ikke ille ut, men artiklen er jo forholdsvis gammel, specs samt design kan jo være endret. Endret 20. juli 2004 av Martyrium Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Mer info og bilder her: http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=6327 Sendo har ymtet frempå lansering i Norden i løpet av andre halvdel av 2004 om de får i stand avtaler med noen distributører. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Det er jo den første telefonen til det britiske selskapet som kommer hit da, så den kan bli forsinket og kanskje ikke komme til samme tid over hele landet... Noen som vet om den er lansert i Tyskland btw? Lenke til kommentar
e-ha Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Sendo X specs:Weight: 120g Det var da i drøyeste laget Nuhhh..... Hvis jeg ikke tar helt feil prøvde jeg den i en mobilbutikk i Århus i Danmark, og ja! Den er rimelig stor og tung, men allikevel, en god følelse av kvalitet Endret 20. juli 2004 av e-ha Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Sendo X specs:Weight: 120g Det var da i drøyeste laget Nuhhh..... Hvis jeg ikke tar helt feil prøvde jeg den i en mobilbutikk i Århus i Danmark, og ja! Den er rimelig stor og tung, men allikevel, en god følelse av kvalitet Kan nå sammenligne den med blant annet 6600 og 7610. 7610 veier 118 g, og 6600 125 g. Vi kan også sammenligne med kommende 6260, som har søte 130 g. Selv synes jeg kombinasjonen av lite volum (størrelse), men tung mobil gir en god følelse. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Den "gode følelsen" kommer ifølge meg ann om hvor "tyngden er" og dermed hvordan den ligger i hånden. (Dette igjen avhenger mest av hvor batteriet ligger.) Jeg foretrekker personelig en tlf. som er tyngst i fra der tastaturet begynner ned til bunnen... (Dette gjør nok de fleste vil jeg tillate meg å anta.) Men som arehei kommer inn på, så er ikke Sendo X spesielt stor og tung til å være en Symbian telefon. Endret 20. juli 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå