ok2k Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Har et aldri så lite problem... innboksen min blir mildt sagt oversvømt av spam... for det meste av mailer fra Mail Delivery System der det står at mailer jeg aldri har sendt, ikke kunne leveres... naturligvis er det vedlegg i alle sammen Noen som vet om noen gode antispam-programmer for å bli kvitt dritten? Lenke til kommentar
erikoed Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 hmm....det kan ikke tenkes at du har fått et virus ? kan høres sånn ut.... scan maskina og sjekk... Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Outlook 2003 sin innebygde er overraskende god. Ellers har jeg før brukt Cloudmark sin Spamnet (http://www.cloudmark.com/) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 http://www.tune-up.com/services/systemadvi...=2&product=none Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Outlook 2003 sin innebygde er overraskende god. Ellers har jeg før brukt Cloudmark sin Spamnet (http://www.cloudmark.com/) Har installert Spamnet nå, får håpe det hjelper Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Vel, her er et tips til: ThunderBird fra Mozilla www.mozilla.com/products/thunderbird Bruker den selv og synes den har et bra spamfilter. Dette er et spamfilter som er utrolig lett å bruke og er lærevillig... Resten av e-post-programmet er også kjempebra og finnes til og med i norsk utgave, mange plugins og muligheter for skins. Den er også tilgjengelig for linux og Max OS X. Thunderbird er selvsagt OpenSource Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Du har virus! Sannsynlighvis zafi.b eller noe i den dur. Se nermere på mailen og du vil sikkert finnen noen fra virussøke-boter som sier hva du har... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Du har virus! 99% av dagens virus forfalsker avsender så det går ikke ann og trekke slike konklusjoner av det han skriver, han bør sjekke men det er ikke særlig sannsynlig at han har virus. Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Nesten et morsomt paradoks at den som mottar disse meldingene i over 90% av tilfellene er den som IKKE har viruset, siden disse faker addresse på avsender. Endret 19. juli 2004 av Hawkie Lenke til kommentar
ponke Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under "skjermkort" kategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter -knappen og ber om evt. flytting av tråden. Hva er "dårlig bruk av emnefeltet"? Et godt emne er et emne som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut ifra emnefeltet. [...] Dårlig bruk av emnefeltet kan føre til at tråden blir stengt, eller at en moderator endrer emnefeltet. Tråden flyttes. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Tråden flyttes. Mvh kjello2 Den er grei Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Hmm... etter noen timer nå har Spamnet tatt en del av spamen, men ikke alt. Har også satt opp noen Message Rules (Outlook Express), men de hjalp ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Du har virus! Sannsynlighvis zafi.b eller noe i den dur. Se nermere på mailen og du vil sikkert finnen noen fra virussøke-boter som sier hva du har... Hmm... har scanna hele dritten nå... ingen virus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå