DraZeN Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Seriøst, jeg trenger en god oppskrift på iste fort, tror jeg dævver hvis jeg ikke får meg iste snart. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Ikke no tull nå, har seriøse abstinenser. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Helt 100% alvorlig ment. Hva annet skulle iste være laget av? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Fant blant annet denne: Ingredienser: 1 l Lipton green tea and lemon 3 ss sukker 4 ss appelsinjuice 4 ss limesaft Tilberedning: La teen trekke i 3-4 minutter, før den helles over i en mugge og sukkeret rørers inn. Kjøles ned. Helles i glass med masse isbiter. Ha i en ss appelsinjuice og en ss limesaft i hvert glass. Rør og server Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Kald te med søtningsmiddel? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Fant blant annet denne: Ingredienser: 1 l Lipton green tea and lemon Har vel iste der? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Min oppskrift: 1l lipton te 2 dl sukker 1dl sitronsaftthingy Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Min oppskrift: En sånn liten pose med iste. ! liter vann røre godt og ha oppi isbiter eller no Lenke til kommentar
insider Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Min oppskrift: En sånn liten pose med iste. ! liter vann røre godt og ha oppi isbiter eller no letteste er det beste Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Nei.. Fuck det Lipton skriver om at det skal blandes 1 liter vann med pulveret.. Det blir jo bare supersvakt og utvanna... en pose og 0,8 liter vann... Da smaker det god IS-te på høyde med det man får på flaskende dems i butikkene.. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Kok opp 1 liter vann og tilsett 5 teposer (helst sitron-te). Teen bør være ganske sterk før du kaster ut te-posene. Tilsett så 1-2 dl sukker (smak til, noen liker den søtere enn andre). Til slutt presser du saften av en halv sitron oppi blandingen. Fyll på med 5 dl isbiter for rask avkjøling. Hell over fra kjele til mugge og sett i kjøleskap. Ha isbiter i glasset og nam, nam! Hjemmelagd iste :-) PS: Det er høyst nødvendig at du koker opp vannet, ellers vil ikke sukkeret smelte og blir liggende i bunnen. Når dette er sagt, så er det nok raskere å dra til Rimi hvis du er desp. etter iste, med mindre du holder til på en værstasjon på Bouvetøya.... Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Min oppskrift: En sånn liten pose med iste. ! liter vann røre godt og ha oppi isbiter eller no Kom meg litt i forkjøpet der... Damn... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Når dette er sagt, så er det nok raskere å dra til Rimi hvis du er desp. etter iste, med mindre du holder til på en værstasjon på Bouvetøya.... Seff er det raskere, men hjemmelaga is-te er jo mye sunnere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå