Jonas15 Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hei! Jeg har ett ati radeon 9700 og har prøvd ut tv-ut jeg har en gammel tv med en scart inngang og har kjøpt en scart "dings :!: " på El-kjøp med S-video, audio og video. (det er bare 1 scart inngang på tv'n) Å når jeg endelig har fått koblet det ferdig å får bilde er det svart hvitt vet noen hvordan jeg kan få farger Jeg er ikke veldig flink så hadde vært veldig taknemelig for råd (å setter pris på viss dere forklarer hva dere mener) Jonas Lenke til kommentar
eught Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Er det en S-video kabel du bruker? I så fall er det ikke rart, for du sier at TV-en er gammel og da støtter den sannsynligvis ikke S-video signal. Så du må kjøpe en overgang som omformer fra S-video til composite (sånn gul ting man putter i SCART-adapter. Lenke til kommentar
Jonas15 Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 ok men er det mulig å få kjøpt den på el-kjøp ? hadde vært fint å få sett ett bilde slik at jeg ser hvordan den ser ut når jeg går i butikken Lenke til kommentar
pri Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Sist jeg sjekket hadde ikke Elkjøp den typen adapter, men Biltema fikser det meste. Har du en Biltema butikk i nærheten? Hvis ja, kjøp 1 stk 24-146. Den omformer s-video til kompositt. I tillegg trenger du en scart adapter med kompositt (RCA) inngang. Lenke til kommentar
Jonas15 Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 jeg rota litt i kabler og fant en slik omformler og nå er det er farger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå