Camron Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg har nå(Som noen kanskje vet) kjøpt meg fem nye metallica album, og tenkte jeg skulle rippe dem inn på pc'n som mp3-filer.. trenger et program som gjør dette raskt, og den skal ta hele cd'n samtidig liksom, ikke en og en sang.. og jeg skal helst slippe å drive å skrive navn på sangene.... så hvis noen vet om no, plz legg ut link her til meg Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Winamp eller MusicMatch?? Her er linken. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Her er linken. det er en link til google da iq.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Her er linken. det er en link til google da iq.. nettopp, han hintet til at du skulle finne det selv! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) hvis jeg hadde tenkt til det, hadde jeg ikke lagd en tråd her? Endret 19. juli 2004 av Camron Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Skader vel ikke å søke litt først? Som The_Miracle skriver : Google er din venn Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Det "beste" programmet er EAC. www.exactaudiocopy.de Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 det går jo ann å rippe med Windows Media Player, men da må du skrive låtnavnene selv... Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 FreeRip er en gratis cd ripper som ripper cd`ene til mp3 format. dette har jeg prøvd å det funker ganske bra. som sagt det er gratis. her er forresten en link til programmet: http://www.mgshareware.com/frmmain.shtml Lykke til. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Cdex. Det er vel fortsatt ikke lov med animert avatar? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Cdex.Det er vel fortsatt ikke lov med animert avatar? ok..bedre nå??? Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Cdex.Det er vel fortsatt ikke lov med animert avatar? ok..bedre nå??? Hvor fant du den avataren? kul da Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Cdex.Det er vel fortsatt ikke lov med animert avatar? ok..bedre nå??? Hvor fant du den avataren? kul da husker ikke helt...var på et motorsykkel-forum tror jeg.. Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Cdex.Det er vel fortsatt ikke lov med animert avatar? ok..bedre nå??? Hvor fant du den avataren? kul da husker ikke helt...var på et motorsykkel-forum tror jeg.. hmmm, jeg merka at jeg tilfeldigvis bruker samma avatar! hva er sannsynligheten for det!? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Kutt ut Off-Topic praten. Slikt småsnakk kan dere ta i PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå