joh-so Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg kom til å tenke på en ide anng. vannkjøling... Hva med å dekke alt av kontakter og komponenter med grease, tette toweret med silikon, en hageslange som stikker inn på toppen, og en sluk i bunnen av kabinettet!!!!!!! HVis noe koker her, så er det i alle fall ikke på grunn av dårlig kjøling! Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Tror det vil fungere SVÆRT dårlig, anbefaler deg å teste på en 486 eller noe billig skrap. Når ting bli varmt så kan nok noe grease utvide seg, sprekke etc, videre skaper disker o.l. vibrasjoner. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Hva med å heller lage en væske som ikke leder strøm i det hele tatt! Da slipper man å bruke greese. :grin: _________________ Ung og uerfaren [ Denne Melding var redigert av: boy2star på 2002-04-24 22:33 ] Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Dette har vært prøvd før. Blandt annet mineralolje har jeg sett brukt til dette. Det er ikke verdens enkleste operasjon, og cdbrenning i mineralolje funker dårlig... hehe :-/ Lenke til kommentar
OeO Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 har du en test/resultater eller.no eller, hadde vært stilig å sett! Kunne jo isolert hardisken, cdspiller,dvd da, og bare hovedkort prosessor! Lenke til kommentar
Destro Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Det er et selskap som har laget en veske som ikke leder strøm husker ikke navnet på selskapet men det er et stort selskap innen elektronik bransjen. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Transformator olje kan brukes. En dr.freeze gjorde dette, men jeg husker ikke sida. Det finnes mange modder på dette, men husker som vanlig ikke sidenene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå