kristian_88 Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Eg lurar på om eg kan få meg ein ny k700? Fyrst var det bakdekselet som var laust og knirka, ringte inn der eg kjøpte telefonen og eg skal sikkert få eit nytt deksel. Etter dette har skjermen blitt ganske skitten virka det som. Ikkje utanpå, kanskje inni? Og her igår merka eg at 2 tasten er ganske laus og 1 tasten sett seg fast når eg pressar den nedover. Ikkje inn, men nedover. Samme med 3 tasten. Er dette nok til å få ein ny telefon? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hvis du kjøpte den på Elkjøp så kan du få pengene tilbake.... Lenke til kommentar
kristian_88 Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Nei, kjøpte den på Euronics. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Eneste måten å finne det ut er å ta en tur innom butikken å spørre hva de vil gjøre. Du har jo en reklamasjonsrett, kjøpslov osv. så du kan jo prøve å få en ny. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Garantien slår vell inn her, telefonen er jo ny.. ! Lenke til kommentar
kristian_88 Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Så dåke trur eg kan få ein ny telefon? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Så dåke trur eg kan få ein ny telefon? Visst det er feil på telefonen har du vell KRAV på ny telefon visst jeg ikke tar feil ? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) forresten, jeg kjøpte min mobil fra elkjøp...den er helt fin...ikke noe kødd med den, nei! er ikke sikker på om du kan få en ny mobil... edit: det kan hende at du ikke får en ny mobb, men den kommer sikkert på reperasjon... Endret 19. juli 2004 av Singh tha king Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 forresten, jeg kjøpte min mobil fra elkjøp...den er helt fin...ikke noe kødd med den, nei! er ikke sikker på om du kan få en ny mobil... ... Gå til forhandleren og klag/forhør deg om garanti etc! Fint at mobilen din funker Singh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå