chrisege Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hei, Jeg har kjøpt to vifter av denne typen. Til den ene viften må jeg lage hull til, i toppdekselet av kabinettet. Så spørsmålet er, hva bør jeg bruk til å lage dette hullet?? På forhånd takk for hjelpen! MVH Chrisege P.S. Håper jeg har postet rett. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 dremel, stikksag, hullsag eller nibbler Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 dremel, stikksag, hullsag eller nibbler Tenkte selv på hullsag, men tenkte jeg skulle undersøke her. Men hvor stor bør den være?? Diameter?? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 dremel, stikksag, hullsag eller nibbler Tenkte selv på hullsag, men tenkte jeg skulle undersøke her. Men hvor stor bør den være?? Diameter?? Sånn cirkus like stor som vifta? Lenke til kommentar
pæren Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 bør vel helst være litt mindre... får en penere look da... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 tror det finnes blandt annet med diameter 76mm og 116mm... de er ganske fine =) Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Har kjøpt 80 MM vifter, hvor stor hullsag må jeg få tak i da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå