Muggkaare Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg er at søskenbarnet mitt, og no rart no skjedde... Satte på en cd på brenning med nero, og fikk opp en feilmelding med illegal disc error...maskina hengte seg totalt, så jeg restarta'n...nå er brennern borte!!! hva har skjedd??? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Prøv å reinstallere den.... Og det er ikke nødvending å begynne å syte etter 13 min. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 13 min er mye hvis man har dårlig tid!!! og tror du jeg er en amatør?!? funker ikke å installere driverne...brennern er søkk vekk!!! Lenke til kommentar
mJ_Msv Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 se om maskina finner brenneren i hele tatt under oppstart, sjekk om det er strøm på og om det er "liv" i den.. kansje den rett og slett har tatt kvelden, eller det bare er en bagatell som en dårlig kontakt en eller annen plass, prøv feks å ta ut alle ledninger, og sett dei på plass igjen og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 det er ikke no liv...det er en compaq maskin og, så jeg vet da faen åssen en kjem inn i biosen på'n...har prøvd esc og del og slikt så... (Noen som vet) får vel ta og sjekke ledninger og møkk og skit da Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hvist du skal inn i bios'en på en compaq så trykker du enten F2 eller F12 når maskinen booter.... husker ikke helt, men en av de er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå