The 5 element Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Eg sitter her med dei nyaste cdane mine og skal gjøre dei om til mp3. Er mykje ute å reiser, og det er enklare å ha det på harddisken til den bærbare enn å dra på ein masse cdar. Det viser seg at den nyaste til Kent ikkje er så enkel å ha med å gjøre. Får spelt den på pc, men då med eit program som ligger på cden. Når eg startar diverse cd-spillere så kommer den ikkje fram på rette måten. Er det nokon der ute som har meir erfaring med slikt og som har eit tips om korleis eg skal få det til? Mest frista til å lever tilbake heile cden, men den er litt for bra til det. Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Har du testa ExactAudioCopy (www.exactaudiocopy.de) eller CDEx (www.cdex.n3.net)? Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Den er ikke helt grei nei. Det jeg gjorde (Exact Audio Copy funka ikke) var aa bruke Isobuster. Da aapner du CD'en, gaar inn paa Session 1 og velger alle sporene (track 1 osv) og hoeyreklikker, velger extract og saa har du de som .wav. Derfra er det jo lett aa kode om... Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 27. april 2002 Forfatter Del Skrevet 27. april 2002 Takk skal du ha. Det fungerte utmerket, viste ikkje om det programmet, kommer sikkert til å få meir brukt for det. Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Slik er det med LOTR cden også. Jeg tok å kopierte til NTFS Partisjonen. Funka. Dette funka ikke i Win9x eller i Win2k server /WinXP. Funka altså på NTFS partisjonen, og ikke Fat32. **** ta den sensuren! Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Kent sin CD er basert på Cactus Data Shield 200, en beskyttelse det ikke er altfor vanskelig å knekke. Har Natalie Imbruglia sitt nyeste album med denne beskyttelsen, og med Exact Audio Copy fikk jeg rippet denne uten problemer :smile: Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 **** slags musikk hører dere på her? Er det bare meg som er hobby-satanist å hører på Emperor , Nirvana :razz: og Satyricon ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå