Greez Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Hei sann! Noen som vet om trimmsett til denne sykelen eller vet hvor plomben siter (vis det er en)? Eller eventuelt annen måte å få trimmet den på uten det tar alt for mye skade på motoren? Takker for svar Endret 19. juli 2004 av Greez Lenke til kommentar
Greez Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Greez Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Har sett litt rund på nettet nå. Og finner nesten ingenting om trim til denne syklen. Men det kan da hende at noen av dere på forumet kan vite noe Lenke til kommentar
Izor Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) 125 cc er vel helst ikke plombert er de det da? tror ikke det alltså Mulig det er en plombert 250 cc da Endret 1. august 2004 av Izor Lenke til kommentar
Greez Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Det siter ikke en 250cc motor på den sykelen.Det er jeg ganske sikkert på. Vet ikke om det finnes blombe heller. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 pleier å være plombert i luftfiltere å i eksosanlegget, men vet ikke åssen det er med den sykkelen der. å jo de fleste 125 cc sykkelen i norge er plombert, siden de ikke skal yte mer enn 15 gamp Lenke til kommentar
Greez Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Ser ut som denne sykkelen ikke skal yte mer en 15hk. Men er det noen måter til å få den til å yte mere? Trimsett til denne sykkelen er alt for dyrt. Det er en 4takter motor. Husker ikke hvordan type. Trenger virkelig hjelp til 'triming' av motoren uten at det skader den alt for mye. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 kan jo være at et sposrtsluftfilter og efektanlegg hjelper med noen hk ellers er det jo mulig og borre sylinderen og "plane" toppen for mere kopresjon større dyse på forgasser eller eventuelt større forgasser (så var det jo det og finne en størren en da , som passer ) sitter selv med en 125CC på 12 hk som jeg skal trimme.. vert inne på tanken med Turbo men det er jo lit "give a way" Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Kjøp større sylinder om du absolutt skal trimme. Effektanlegg hjelper ikkje på stort anna enn lyden. Leit litt her. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Ja ser det for meg; 125ccm med Turbo, intercooler og dump-valve... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ja ser det for meg; 125ccm med Turbo, intercooler og dump-valve... fult mulig men himla dyrt og tungvit .. billiger med større sykkel da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Varadero er fire-takt, da er det litt mer som skal til når man skal trimme. Så det kan bli en dyr affære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg