Gå til innhold

Da var bytte et faktum.


Anbefalte innlegg

Fikk tilbake hele beløpet på Elkjøp for min K700i.

Reiste rett til Siba og kjøpte meg en T630 til 2000,-.

Der overrasket selgeren meg med å si at T630 var en bedre telefon en Nokia 6230. Den eneste forksjellen var mp3 og radio, og disse to tingene tappet batteriet noe helt utrolig. Så jeg sitter igjen med en herlig følelse nå.

 

God sommer :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk tilbake hele beløpet på Elkjøp for min K700i.

Reiste rett til Siba og kjøpte meg en T630 til 2000,-.

Der overrasket selgeren meg med å si at T630 var en bedre telefon en Nokia 6230. Den eneste forksjellen var mp3 og radio, og disse to tingene tappet batteriet noe helt utrolig. Så jeg sitter igjen med en herlig følelse nå.

 

God sommer  :cool:

Eh... i tillegg til at de tapper batteri, gir de deg jo faktisk muligheten til å bruke mobilen som en fullverdig mp3-spiller og radio.. i tillegg har den utvidelsesplass for minnekort, i motsetning til T630.

T630 er jo bare en T610 med bedre skjerm, og hardwaremessig er 6230 langt bedre (raskere prosessor etc.).

 

For ikke å snakke om at 6230 har et bedre kamera.

 

Men hvis du er fornøyd, er jo det viktigst ;)

Lenke til kommentar

Der overrasket selgeren meg med å si at T630 var en bedre telefon en Nokia 6230.

Av og til spør en seg selv: Finnes det virkelig noen som kjøper det visse selgere sier - selv når de sier de utroligste ting?

 

I dag fikk vi svaret på det første. Hvorfor det er slik, selv etter at vedkommende har trålet dette forumet på forhånd - et forum hvor det kryr av kyndige folk - får vi muligens aldri vite.

Lenke til kommentar
Noen grunn til at du byttet inn k700' en?

Jepp alltid en grunn... :yes:

 

Var rett og slett ikke bekvem med telefonen. Foruten at jeg ikke har bruk for mp3 og radio, så var batteritiden til å skamme seg over. I tillegg synes jeg at tastene var av det billige slaget. Kan skimte hvor hver knapp er limt.....ikke bra.

I tillegg så er det skremmende lett å få støv under displayet....

 

Dermed var valget enkelt for meg. Pengene tilbake fra Elkjøp og en ny T630 tilbake. I tillegg har jeg nå rå til en ny Ipod. Ikke så galt det ikke er godt for noe. ;)

Lenke til kommentar
Der overrasket selgeren meg med å si at T630 var en bedre telefon en Nokia 6230.

Er faktisk litt enig. Den viktigste delen av en telefon, er jo TELEFONDELEN, ikke kameraet eller mp3 spilleren. For meg er det ihverfall viktig å slippe å lade den så ofte, noe man må gjøre ofte med 6230.

Lenke til kommentar

man skal ikke stole på butikk-selgere, jeg kjøpte min siemens c62 til kr 650 med 150 kr ringetid og sim-kort. Når jeg kom hjem bestemte jeg meg for skifte simkortet til et annet sim-kort. Litt senere den kvelden var hele displayet snudd opp ned bokstavene var vridd speilvendt osv osv osv osv.

 

Når jeg kom til butikken forklarte jeg problemet og han sa at det var jeg som hadde ødelagt mobilen fordi jeg hadde skiftet sim-kort.

 

Jeg ringte senere til 09000(telenor sin kundeservice) han fyren begynte og flire og sa at det bare var tull og sa at jeg burde klage.

 

Jeg fikk sendt inn mobilen til rep så solgte jeg den 3 mnd senere for kr 700 :p

 

 

sitter nå med en siemens m65.. :D

 

litt offtopic kanskje, har ikke lest hele tråden :p

Lenke til kommentar
T630 er bedre en 6230.. :lol:

 

Nok et bevis på at de bare vil selge, og at de har null peil :no:

Hvis selgeren bare var ute etter å selge så syntes jeg det er noe merkelig da en Nokia 6230 i skrivende stund er en dyrere telefon enn en T630 og med like god fortjeneste.

 

Og som du sikkert også leste så hadde ikke Pepsi noe behov for kamera, MP3-spiller eller raskere prosessor. Ergo mener jeg at selgeren hjalp Pepsi på en utmerket måte ved å anbefale en T630 som er billigere, har bedre batteri og vil dekke Pepsi's behov. Og ikkje nok med det, han kan også blid og fornøyd handle seg en flunkende ny ipod som overgår en Nokia 6230 hva MP3 avspilling angår.

 

Så kos deg med din nye T630 og iPod :yes:

Lenke til kommentar
Og som du sikkert også leste så hadde ikke Pepsi noe behov for kamera, MP3-spiller eller raskere prosessor. Ergo mener jeg at selgeren hjalp Pepsi på en utmerket måte ved å anbefale en T630 som er billigere, har bedre batteri og vil dekke Pepsi's behov. Og ikkje nok med det, han kan også blid og fornøyd handle seg en flunkende ny ipod som overgår en Nokia 6230 hva MP3 avspilling angår.

 

Så kos deg med din nye T630 og iPod :yes:

Tusen takk :)

 

Fint med litt positive tilbakemeldinger.

 

Ha en riktig fin sommer.

Lenke til kommentar
T630 er bedre en 6230.. :lol:

 

Nok et bevis på at de bare vil selge, og at de har null peil :no:

Hvis selgeren bare var ute etter å selge så syntes jeg det er noe merkelig da en Nokia 6230 i skrivende stund er en dyrere telefon enn en T630 og med like god fortjeneste.

 

Og som du sikkert også leste så hadde ikke Pepsi noe behov for kamera, MP3-spiller eller raskere prosessor. Ergo mener jeg at selgeren hjalp Pepsi på en utmerket måte ved å anbefale en T630 som er billigere, har bedre batteri og vil dekke Pepsi's behov. Og ikkje nok med det, han kan også blid og fornøyd handle seg en flunkende ny ipod som overgår en Nokia 6230 hva MP3 avspilling angår.

 

Så kos deg med din nye T630 og iPod :yes:

Ja, bommet litt på den kommentaren, kom ut litt skeivt.. Jeg leste kun gjennom tråden fort og fikk ikke med meg hva han trengte etc.. Men når jeg ser det nå, er jo T630 en glimrende telefon for Pepsi, men ikke bedre en 6230!

Lenke til kommentar
...for en diskusjon! Er dere bare her på forumet for å dulle samvittigheten etter å ha brukt så og så mye penger på mobil eller annen hardware?

Edit: fjernet "hahahaha" og "Latterlig...", for det er egentlig bare tragisk...  :cry:

Nei, stort sett for å rådgi, hjelpe eller få hjelp.

 

Men hva tilfører imidlertid du til denne tråden ?

Endret av Saft-is
Lenke til kommentar
Hvis du ikke har bruk for mp3, hva skal du da me iPod???

Bruk hodet da !!

 

En Ipod er en renspikket Mp3 spiller. Og gir glede deretter.

Mp3 på mobilen.....vil ikke jeg satse på. Enkelt og greit.

En mobil skal jeg ringe og sende sms/mms med, hverken mer eller mindre.

Skal jeg ha Mp3 så kjøper jeg en skikkelig spiller.

Lenke til kommentar
...for en diskusjon! Er dere bare her på forumet for å dulle samvittigheten etter å ha brukt så og så mye penger på mobil eller annen hardware?

Edit: fjernet "hahahaha" og "Latterlig...", for det er egentlig bare tragisk...  :cry:

Nei, stort sett for å rådgi, hjelpe eller få hjelp.

 

Men hva tilfører imidlertid du til denne tråden ?

Hvilke råd var det han ønsket?

Endret av bluescreen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...