Gå til innhold

Hvordan framkaller dere redigerte bilder?

Anbefalte innlegg

Hei! Når jeg beskjærer bilder og framkaller de via nett f.eks hos fotoknudsen, tilpasses bildene. Dermed forsvinner rammer m.m som jeg har redigert på bildene. Selv om jeg skriver at de ikke skal beskjære bildene ved framkalling gjør de det. Har noen det samme problemet? Hvordan skal man få framkalt et bilde man f.eks har beskjært til 5*5 cm? Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde samme problemet, ringte fotoknudsen, forklarte at jeg ikke ville ha bildene beskjært etc, Jeg fikk da ett nytt sett med bilder. Fotoknudsen hadde da tilpasset bildene så at de passet, men du fikk da hvite rammer utenpå dine egne igjen, de kunne da klippes bort uten problem.

Ellers så tror jeg både direkte foto og Eurofoto har greie nettløsninger som forhåndsviser hvordan bildet blir seende ut etter framkalling, veldig greit i forhold til rammer og lignende.,

Lenke til kommentar

Nå har jeg funnet ut av det! Fotoknudsen kunne ikke framkalle bildene mine uten å bekjære dem. Hos Extrafilm var de mer behjelpelige. Der får jeg framkalt bilder som jeg har laget ramme på, uten at de tilpasser bildene og dermed ødelegger.

Endelig! Trodde all redigeringen var forgjeves... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...