tofo1 Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hei! Når jeg beskjærer bilder og framkaller de via nett f.eks hos fotoknudsen, tilpasses bildene. Dermed forsvinner rammer m.m som jeg har redigert på bildene. Selv om jeg skriver at de ikke skal beskjære bildene ved framkalling gjør de det. Har noen det samme problemet? Hvordan skal man få framkalt et bilde man f.eks har beskjært til 5*5 cm? Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 dersom du ikke er fornøyd med bildet så kan du nekte å betale. send dem e-post og forklar hvordan du vil ha det, at du ikke fikk det slik du ville ved en fremkalling og hvor du ber dem gjøre opp for seg ...evt ring dem Lenke til kommentar
tofo1 Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Sendte de en mail, men det hjalp ikke... Er det noen som kan fortelle meg hvordan man framkaller bilder som ikke er 10*15 eller digiformatet? Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg hadde samme problemet, ringte fotoknudsen, forklarte at jeg ikke ville ha bildene beskjært etc, Jeg fikk da ett nytt sett med bilder. Fotoknudsen hadde da tilpasset bildene så at de passet, men du fikk da hvite rammer utenpå dine egne igjen, de kunne da klippes bort uten problem. Ellers så tror jeg både direkte foto og Eurofoto har greie nettløsninger som forhåndsviser hvordan bildet blir seende ut etter framkalling, veldig greit i forhold til rammer og lignende., Lenke til kommentar
tofo1 Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Takk for svar. Jeg la en lapp ved cd og skrev at de ikke skulle beskjære bildene. At jeg heller ville ha hvite kanter. Allikevel tilpasset de bildene. Får ringe til de igjen... Lenke til kommentar
tofo1 Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Nå har jeg funnet ut av det! Fotoknudsen kunne ikke framkalle bildene mine uten å bekjære dem. Hos Extrafilm var de mer behjelpelige. Der får jeg framkalt bilder som jeg har laget ramme på, uten at de tilpasser bildene og dermed ødelegger. Endelig! Trodde all redigeringen var forgjeves... Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Hos Eurofoto kan du velge om du vil ha bildet tilpasset eller om du vil ha vite kanter. Kjappe er de også, og de gir ubegrenset lagringsplass til bilder. Anbefales! Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Som nevnt tidligere sp er også http://direktefoto.no/ en knall konkurent, de er også endel billigere enn eurofoto. Har ikke sjekket prisen på normale bilder, men 20x30 etc. ting med litt størrelse på, så er de iallefall ganske så sterk. meget grei nettløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå