DaRippah Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Eg har planer om å kjøpe en prossessor som eg skal overklokke, men er ikke helt sikker i valgene mine... Kan noen hjelpe meg?? Har fått med meg at man burde kjøpe M versjonen om man velger AMD Valget står mellom disse: AMD Athlon XP-M 2500+ / 1.87 GHz prosessor ( mobil ) AMD Athlon XP-M 2400+ / 2 GHz prosessor ( mobil ) Om noen har noe å si om disse, eventuelt noen andre hadde det vært fint... Mvh Rippah Lenke til kommentar
Valent Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Hei, velkommen til forumet. Nå har du posta på Totalt feil sted se www.overklokking.no så får du nok svar da. edit: Jeg tror nok den "2500+" har lavere spenning altså kan overklokkes mere enn "xp2400+" Endret 19. juli 2004 av Valent Lenke til kommentar
DaRippah Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) heh, jaja, eg har ikke så mye peiling detta... takk for tipset... eg har nemlig sett litt rundt omkring, men det hele er bare ett stort mess, er usikker på alt eg kommer over... vil gjerne velge riktig... Tror eg går for den 2500+ da... takk for hjelpen.. Endret 19. juli 2004 av DaRippah Lenke til kommentar
Valent Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 ikke vær for kjapp nå da. jeg er ikke helt sikker på dette. ta å post på www.overklokking.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå