picatta Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hjelp, jeg skal ha en ny bærbar... Driver å ser på elitegroup sin Elitegroup G556E eller en Dell p.g.a av deres garantier, spesielt Dell Inspiron 510M... Hvilke erfaringer har dere med bærbar, fall, erstatninger ol. Det er jo surt å tape flere tusen kr fordi du sølte litt vann og slikt... Hvilke av disse vil dere anbefale? Lenke til kommentar
Steffan Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Jeg er veldig fornøyd med min Elitegroup. Mer for pengene uten at du får følelsen av at pc'en er noe dårligere kvalitet enn Dell. Anbefaler Elitegroup'en og at du prøver å holde den borte fra vann Personlig syns jeg skjermen på Elitegroupen er sinnsykt bra, 1400x1050 er perfekt. Endret 19. juli 2004 av Steffan Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Når det gjelder å søle vann... Hør med ditt forsikringsselskap hva de dekker. De kan sikkert tilby en forsikring mot nettopp tabber som man gjør. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 med mindre du betaler for overnight repair tingen til dell, så suger servicen deres. Alle maskiner som ikke har next day repair tingen, sendes til fabrikken deres i Irland! og overnight repair tingen fordyrer PC'en mye... Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Personlig anbefaler jeg elitegroup. Har en G732 selv, og er fornøyd... Forøvrig enig med Steffan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå