Gå til innhold

for lite pasta?

chairgame

Anbefalte innlegg

jeg har en amd athlon xp 2600+ med en mist frostbite "C", og arctic silver 5.

men jeg syns at cpu varmen er for høy: den er på 50-60 grader på window.

men jeg hadde ikke på så veldig mye kjølepasta, så kan tempen bli redusert hvis jeg har på mere pasta?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har en xp2500 overklokket til 3200 og en mist frostbite (uten C) og AS5... min cpu holder opptil 46-47 under load, og ca 40-43 idle.

Hvordan står det ellers til med vifter i kabinettet? Det er viktig å ha god luftstrøm gjennom kabinettet. Helst bør den trekke inn kald luft foran, og spy varm luft ut bak. Hvis du ikke har noen kabinettvifter bør du gjerne vurdere å skaffe et par.

edit: Husker ikke om frostbite C har justerbar vifte, men min kjører iallefall på ca 2600 rpm, så og si lydløst. Hvis den har justerbar, kanskje du burde skru den opp?

Endret av Musty
Lenke til kommentar

jeg har en kabbvifte i front som blåser inn luft, en bak som suger ut luft, en i sidedøren som blåser inn luft, og en i toppen som suger ut luft

det er ikke tempjusterbar på viften

jeg tenkte egentlig å ha vanlig frostbite, men så når jeg skulle bestille, så var den ikke på listen, men d var bare frostbite c, men nå ser jeg at vanlig frostbite er på lager igjen :(

btw, viften er på ca 1600 rpm hele tiden, siden den ikke er justerbar :thumbdown:

Endret av magnusloe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...