elsie Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 For noen dager siden sluttet skanneren å virke. Skanneren er en HP ScanJet 5300c. Jeg fikk følgende feilmelding: Programunntak oppstod: Program: C:ProgramfilerHewlett-PackardHP PrecisionScanPrecisionScanhpppta.exe (pid=1876) Tidspunkt: 22.03.2002 @ 14:39:35.046 Unntaksnummer: c0000005 (brudd på tilgangstillatelse) Har prøvd å innstallere skanneren flere ganger etterpå uten hell. Er det noen som har en løsning på problemet? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Har du prøvd å avinstallere, reboote, og installere? Lenke til kommentar
elsie Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 Ja flere ganger,med samme resultat. Har til og med rensket registret for hp filer. Men feilen kommer ikke bort uansett hva jeg gjør. Kan heller ikke slette vid_ filene under usb i registret. Begynner og tro at den beste løsningen er å reinstallere Windows. Men synes det er litt drøyt for å få en skanner til å virke. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Hvis windows XP har driverne til scanneren vil jeg anbefale å kaste driverne som fulgte med scanneren i bosset, og la XP installere scanneren, og bruke XP sin "Scanning Wizard". Det enkleste og beste alternativet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå