AceBoss Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hei. Jeg var å så et ubesvart anrop på kino i går. Men jeg gikk tydeligvis glipp av noe, for jeg skjønnte ikke slutten. Noen som gidder å forklare? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Kanskje lurt å sette opp "spoiler warning"... Kom innom tråden for å se hva det var, har ikke sett den, så kan ikke hjelpe Endret 19. juli 2004 av Icluz Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hvilken film så du? Brukte du så lang tid på det ubesvarte anropet at du gikk glipp av slutten? Det var jo leit når du hadde betalt for å se den Lenke til kommentar
Svin Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Så filmen selv i går. Skjønte ingenting av slutten. Forøvrig var filmen like skummel som en pakke mariekjeks... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Så filmen selv i går. Skjønte ingenting av slutten. Forøvrig var filmen like skummelsom en pakke mariekjeks... Mariakjeks kan være skumle.. hvis de har onde øyne og hoggtenner. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hvilken film så du? Brukte du så lang tid på det ubesvarte anropet at du gikk glipp av slutten? Det var jo leit når du hadde betalt for å se den Leste du innlegget..? Filmen het "Et ubesvart anrop", men han har tydeligvis gått glipp av noe viktig siden han ikke skjønte slutten. Han fikk ikke noe telefon som hindra ham. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Så filmen selv i går. Skjønte ingenting av slutten. Forøvrig var filmen like skummelsom en pakke mariekjeks... Mariakjeks kan være skumle.. hvis de har onde øyne og hoggtenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå