Gå til innhold

HL 2 kommer i august + at kildekodtyven er pågreet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha morsomt.jeg gikk akkurat inn på forumet for å poste det samme som deg. jaja.. :p men det var godt å hørre at j*velen har blitt tatt. :mad: Slike folk burde bli buret inne. På grunn av slike folk sånne sure forsinkelser skjer.. Men det med utgivelsesdatoen er litt feil tror jeg. :hmm: Hvis valve leverer spillet slik de har sagt, i august, er det vivendi eller sierra? som bestemmer når det skal ut. Skal jeg tippe selv om jeg hater å si det, så må jeg tippe i september en gang. Men vi har jo doom3 underveis! :yes:

jeg venter bare på penger til et av de nye kortene, ikke bestemt meg enda. x800xt eller geforce 6800ultra. har spurt om ikke hardware folkene kan lage en guide som tester alle nye kort som kommer.

gleder meg hvertfall! :w00t:

Lenke til kommentar

Gamle nyheter at tyven er tatt.. Det har vært noen spekulasjoner på nett om et Valve vil prøve å levere Half Life 2 så fort som mulig pga. Doom 3 konkurransen. Dette kan jo være en god ting... men ikke for lommeboka.

Lenke til kommentar
Det burde jo absolutt være et mål for Valve/Sierra å få ut hl2 før Doom3 kommer ut. Er ikke sikkert at folk er interissert i å ha to fps spill samtidig.

Noe som ikke kommer til å skje. Doom 3 er allerede gått i trykken. Half-Life 2 må først bli ferdig, trykkes opp og distribueres. Det vil høyst sannsynlig ikke skje før i slutten av august/begynnelsen av september.

Doom 3 er sikkert ett helt greit tidsfordriv inntil Half-Life 2 kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...