the_zombie Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=235414 august, før jeg trodde Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Skal ikke være så allt for sikker på at det kommer i august selv om det sies..... Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Uff, eg gleder meg til dette spillet.. Bra eg e ferdig med eksamene da Nytt skjermkort mest sannsynlig da ja..... (har raedon 9700)..... Lenke til kommentar
Rash Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 haha morsomt.jeg gikk akkurat inn på forumet for å poste det samme som deg. jaja.. men det var godt å hørre at j*velen har blitt tatt. Slike folk burde bli buret inne. På grunn av slike folk sånne sure forsinkelser skjer.. Men det med utgivelsesdatoen er litt feil tror jeg. Hvis valve leverer spillet slik de har sagt, i august, er det vivendi eller sierra? som bestemmer når det skal ut. Skal jeg tippe selv om jeg hater å si det, så må jeg tippe i september en gang. Men vi har jo doom3 underveis! jeg venter bare på penger til et av de nye kortene, ikke bestemt meg enda. x800xt eller geforce 6800ultra. har spurt om ikke hardware folkene kan lage en guide som tester alle nye kort som kommer. gleder meg hvertfall! Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Velg x800, den er klart best! Lenke til kommentar
Valent Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 offtopic: P4 2.8Ghz 800fps - Lol deluxe ontopic: Det er bra de ferska tyskern altså. MEN det hjelper meget lite i og med at spillet er utsatt i ca et år allerede. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Gamle nyheter at tyven er tatt.. Det har vært noen spekulasjoner på nett om et Valve vil prøve å levere Half Life 2 så fort som mulig pga. Doom 3 konkurransen. Dette kan jo være en god ting... men ikke for lommeboka. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 At HL2 kommer i August har jeg lite tro på, men at spillet leveres hos vivendi for trykk i August har jeg stor tro på. Er nok ute i butikk hylene i september/oktober.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Kommer neppe i August, Half-Life 2 blir muligens ferdig i August, men noe release blir det neppe. Det andre er gammle nyheter Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 De mongisene som stjal kilde koden skulle fått et 10-minutt i stolen! Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Det burde jo absolutt være et mål for Valve/Sierra å få ut hl2 før Doom3 kommer ut. Er ikke sikkert at folk er interissert i å ha to fps spill samtidig. Endret 21. juli 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Det burde jo absolutt være et mål for Valve/Sierra å få ut hl2 før Doom3 kommer ut. Er ikke sikkert at folk er interissert i å ha to fps spill samtidig. Noe som ikke kommer til å skje. Doom 3 er allerede gått i trykken. Half-Life 2 må først bli ferdig, trykkes opp og distribueres. Det vil høyst sannsynlig ikke skje før i slutten av august/begynnelsen av september. Doom 3 er sikkert ett helt greit tidsfordriv inntil Half-Life 2 kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå