pcgutten Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hei! Synes at Overklokking.no har begynt og få litt fart på oppdateringene sine! Og mere ting inn på sia jeg! Synes dere de har skrudd farten opp eller? Pcgutten Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 ja, jo.. kan alltid bli mer, men det stemmer nok at det har blitt litt mer fart i det siste Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 ja, jo.. kan alltid bli mer, men det stemmer nok at det har blitt litt mer fart i det siste Det blir sikkert mer til høsten, husk at det er sommer og ferie da. Overklokking er ikke så gøy i sommervarmen . Synes det er positivt at det blir litt fart i sidene, til nå har ivertfall forumet vært grunnen til at folk besøker siden . Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Ja, det er kommet mange nye artikler på forsiden i løpet av den siste tiden. Bra jobbet. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Takk, takk. Som ansvarlig redaktør tar jeg til meg all rosen jeg kan, enten jeg fortjener den eller ikke :-) Neida, det er uten tvil våre svært kompetente testere og skribenter som skal ha æren for det. Nå tar jeg årets ferieuke, og det er tvilsomt om vi får ut noen artikkel før neste mandag. Nå er nemlig feriebufferen brukt opp ;-) Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Hehe, joda det går fint, bare ikke glem og oppdatere som dere gjorde en periode. Fikk ikke noe og lese på da .--------> Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 ja, jeg er enig i at det har kommet fler artikler! fortsett slik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå