JKJK Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 når jeg mounter ISO filer (f.eks m daemon tools eller Alcohol 120%), får jeg ofte problemer med å installere programvaren, og hele ritualet ender som oftest med en CRC error. Dette gjelder spesiellt spill. Det samme skjer også ofte hvis jeg brenner ut filene. Vennligst ikke prøv å nail meg for warez, da det FAKTISK FINNES freeware lagt ut på nett som slike filer . Det er heller ikke ulovlig å lage backup for eget bruk/spilling uten CD så lenge man har orginalen.... Hva er mest trolig: Windows installer er føcka, filene er føcka, mounting softwaren er føcka, noe annet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Gjelder dette ALLE iso-filer? Eller bare en eller to? Ofte blir filer skadet når man laster dem ned over P2P og vil ikke fungere skikkelig når du installerer etterpå. Hvis du har rippet dem selv fra CD'r, er det noe feil med cd-drivern din tydeligvis hvis dette skjer på alle du prøver. Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Hvis det ikke virker når du mounter er det mest sannsylig noe galt. Prøvd Fantom cd? Eneste problemer eg hadde med ISO filer var at eg ikke klarte å brenne .bin filer med nero, bare fireburner EDIT: Leif liker meg Endret 19. juli 2004 av dchwel Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) det som er ALLER merkeligst, er at når jeg brenner de ut og prøver å installere, får jeg også CRC error, men ikke på samme plass. Skal teste fantom cd når jeg får tid Det skjer ikke med cd'er jeg har rippa selv, og filmer (f.eks VCD/SVCD/DVDR) funker fint.... edit: øh... er fantom cd prosjektet nedlagt elns? Siste oppdatering var i 2002, og alle linkene til den engelske versjonen (er desverre ikke så stødig i kinesisk) var døde Endret 19. juli 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 det som er ALLER merkeligst, er at når jeg brenner de ut og prøver å installere, får jeg også CRC error, men ikke på samme plass. Skal teste fantom cd når jeg får tid Det skjer ikke med cd'er jeg har rippa selv, og filmer (f.eks VCD/SVCD/DVDR) funker fint.... øh... er fantom cd prosjektet nedlagt elsn? Siste oppdatering var i 2002, og alle linkene til den engelske versjonen (er desverre ikke så stødig i kinesisk) var døde Lagt ned.. Hm.. Lasta det ned for lenge siden ja. Funker som bare. Men, får du mounted iso'ene på noe program(cd emulator av ett slags?, og de funker ikke da heller? Programmet du kan mounte med? http://www.download.com/3120-20-0.html?qt=....x=0&search.y=0 Har tidligere brukt orginal cd emulator.. Funker som bare f! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Lagt ned.. Hm.. Lasta det ned for lenge siden ja. Funker som bare. Men, får du mounted iso'ene på noe program(cd emulator av ett slags?, og de funker ikke da heller? Programmet du kan mounte med? http://www.download.com/3120-20-0.html?qt=....x=0&search.y=0 Har tidligere brukt orginal cd emulator.. Funker som bare f! hvis du ser litt lengre oppe, så har jeg skrevet at det skjer også når jeg mounter filene.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå