T-mac1 Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Hei! Jeg lurte på om noen kunne anbefale en god vidvinkellinse til Dcr-pc 330e, samt. skrive hvor man kan kjøpe det. (Nettbutikker) Er Hahnel Sony Type HL-SQM71 like bra, eller bedre enn Sony Info-Lithium batteri NP-QM71? Kriterier for vidvinkellinsen: - God - Under 1000 kr Takker for alle svar. Endret 19. juli 2004 av T-mac1 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hvis du bor i Oslo så har fotovideo.no både nettbutikk og butikk i møllergata. Der kan du gå å teste utstyret og det er ypperlig service. Det anbefales å kjøpe linser fra samme produsent som kamera, så siden du har sony kamera så kjøp Vidvinkel linse som passer til kamera ditt (tror det bare er en). AKIRA Lenke til kommentar
Rubaronen Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Hei, jeg kjøpte vidvinkellinse på www.xd.no. Er godt fornøyd med linsa, det er en hama HR 0,5. Kosta i overkant av 1000. Linsa er også liten og hendig. Vær oppmerksom på at Sony har en linse som er svært stor, klumpete og stygg (?). I størrelse, ca dobbelt så lang, men marginalt bedre vidvinkel (0,6). Kameraet er jeg i allefall veldig godt fornøyd med. Godt er det også å se at prisen fortsatt ikke har krøpet under hva jeg betalte for dette i novemeber 2003 Batteriet er 7,2 V og 5,0Wh noe jeg er ganske godt fornøyd med, ok kapasitet. Lykke til. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Jibber Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) jeg kjøpte en semi fisheye linse til !500! kr som passer til alle videokameraer med 27-37mm filterinfatning ("snap on") linsa heter raynox qc-303 0,3x. kvaliteten blir litt dårligere men det er så lite at jeg syns det var vell verdt å spare flere tusen kroner på det. det er ikke en vidvinkel linse men en fisheye linse. lykke til med det du kjøper Endret 24. juli 2004 av Jibber Lenke til kommentar
bulb Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hvor er det mulig å finne en slik raynox qc-303 0,3x. er jo så billig at det neste ikke er noe å tenke på. Lenke til kommentar
Jibber Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 du må kjøpe den fra sverige på www.scandinavianphoto.se det kosta meg 558 kr og jeg var veldig imponert over hvor god linsa var iforhold til pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå