Rubex Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Nå som lanseringen for doom 3 nærmer seg med stormskritt, hadde det ikke da vert en idè å opprette eg egen Doom 3 kategori under "forum for de mest populære spillene"?? Bare et tips Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 QUOTE (The_Miracle @ 19/07/2004 : 17:30) Nå som lanseringen for doom 3 nærmer seg med stormskritt, hadde det ikke da vert en idè å opprette eg egen Doom 3 kategori under "forum for de mest populære spillene"??Bare et tips Denne hører til her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=268287 Men uansett, er helt enig med deg, så jeg laget en lik tråd. Mange av folkene som poster i tråden er enig, men det virker alikevel ikke som de vil lage noe Doom III kategori til tross for alle trådene som lages om spillet for tiden. Er vel for det meste TST som tar seg av sånt på Gamer.no forumet, men han har ferie. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Son Thomas sier er ikke hardware-->tilbakemeldinger ment for forumet. Bruk forum-->tilbakemeldinger om forumet til slikt. Flyttes Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Ok. Var ikke klar over forum -> tilbakemeldinger om forumet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Støtter forslaget. Når FarCry og andre spill har fått sin kategori så kan vel også DoomIII få sin kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg