Prnkstr Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Som nevt tidligere så stakk faren hans av med digikammiset...og ja...han sa det blir en stund til neste update...så sit tight... VEt at jeg gleder meg til å se resultatet ihvertfall Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 det er jo pappa sitt d. kamera så han hadde jo delevis lov til det.. men, lakka alt ett strøk til i går.. ble ganske bra. men så la jeg det til tørk ute. men så klarte jeg å glemme å ta det inn før jeg la meg.. å seff så begynte det å regne i natt.. ble skikkelig sjollete.. tar ett nytt strøk nå.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 har sett litt på hw.. pc'en skal brukes som fil og print server så det blir ikke de heftikste sakene.. i tilleg har jeg et laft budjett.. hk: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1589 cpu: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1446 skjærmkort: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1397 ram: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=695 hd: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=28 har en 80gb osm også skal inn der.. noen meninger? Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 kansje litt tamt i en ferrari edb villa ivertefall kjøpt kraftigere gfx kort Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 han skal bruke den som server... trenger jo ikke mer en et 1mb kort til det da.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 ville ha lagt 300kr til i harddisk å heller få en 160gb. Å kjøpe en 40gb er nesten sløsing av penger i mine øyne. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 svarte.. linka til feil hd. skulle ha den samma i 80gb... Lenke til kommentar
Xero Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hvis den skal brukes til printerserver og filserver så kan du jo gå for et HK med innebygd skjermkort... Du sparer jo litt på det. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 var på clas i dag.. fikk med lit godteri.. masse strips, den frese greie til dremel og ett kabel sko sett.. men det hadde ikke autosol Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) har nå satt kabelstrømper på psu.. seff crome holder nå på med hesten.. lille bror skal på skolen i morra får første gang.. så da kommer pappa hjem i dag før han dar igjen på torsadg.. slenger opp noen bilder da.. edit: kommer med bilder i morra.. Endret 17. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
twarr Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Clas Ohlson har autosol! Jeg har kjøpt autosol mange ganger når jeg skulle ha pusset flipperdeler, så jeg vet de har Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Clas Ohlson har autosol! Jeg har kjøpt autosol mange ganger når jeg skulle ha pusset flipperdeler, så jeg vet de har ja, men de var utsolgt... fikk inn mer i dag sa de.. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Clasern er bare så utrolig genialt.... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 update. pappa tok som nevt en tur hjem i dag. her er noen bilder.. hesten som jeg skjærte ut.. ble egentlig fornøyd.. spoiler'n.. den er ikek festa enda.. skal finjusteres og slik først.. noen som veit hvordan jeg skal feste den? hele toppen fargen Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Nydelig utskjæring. takker.. ble litt bedre enn den første tegninga.. ser at det ligger litt støv igjen. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 spoiler'n.. den er ikek festa enda.. skal finjusteres og slik først.. noen som veit hvordan jeg skal feste den? Du kan kanskje lime den. Med noe sterkt. Ellers kan du alltids skru den fast, men da synes vel skruene. Blir kanskje ikke så ille hvis du lakker skruene røde. Bra jobba forresten. Har alltid likt Ferrari Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) det kommer til å bli lengre opphold mellom updates nå.. skolen har begynt å der skal jeg lage ett kabinett på sløyden.. konsentrerer meg om dette, siden det er skole det er snakk om, men updates kommer.. worklogg kommer.. Endret 18. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 (endret) nå har jeg festa plexi'n med hesten på. skal feste spoiler'n og tenkte jeg. noen som har erfaring med den poppnagle pistolen som de selger på europris? skal prøve med lim nå. pappa kommer hjem med d.kamera i dag. edit: noen som har noen forslag på hva mer jeg kan gjøre? Endret 22. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå