Nilsen Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 (endret) driver å tegner meg litt fram ang. den innrissninga i plexi'n.. pappa stikker av med digital kamera fram til søndag neste uke så det blir lenge til neste update.. skal fin pusse litt på tegninga etter hvært.. *gruer meg til å begynne med heste* "glem bilde... blei ikke no tess" som dere sikkert gjetta så fikk jeg 3 i tegnforming edit: dette er utgangspungtet : http://www.ralfkorte.net/Ferrari_Logo.jpg Endret 14. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Bra greier, men den inrissinga, drit i alt det rundt, bare ta hesten da vel! Plz... Det blir mye bedre forestiller jeg meg... Fikk plutselig lyst til å lakke det gamle grå ruglete kabinettet mitt jeg... Men har plastdeksel som er vanseklig å få av.... får heller droppe det, men skal nok ha meg et nytt et Btw, bra greier du driver med Natrium Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Ikke for å være frekk, men ut fra de bokstavene er jeg litt redd for hvordan hesten kommer til å se ut Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Ikke for å være frekk, men ut fra de bokstavene er jeg litt redd for hvordan hesten kommer til å se ut Skulle akkurat til å si det samme. Kjenner ikke du noen som er litt "stødigere" på hånden som kan tegne for deg...? No offense Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Tenkte litt på d samme jeg og.... ... :/ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 (endret) jeg og.. har statt på ny teip.. noen i klassen som er heste gale kan sikker mekke no greier.. farfar har kommet hjem kommer hit på tir. skal se om vi får fiks no da.. han er drit god til å tenge.. er det noen fler som støtter forslaget om å bare ta hesten? Endret 14. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
twarr Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 jeg og..har statt på ny teip.. noen i klassen som er heste gale kan sikker mekke no greier.. farfar har kommet hjem kommer hit på tir. skal se om vi får fiks no da.. han er drit god til å tenge.. er det noen fler som støtter forslaget om å bare ta hesten? Ja, helt klart. Blir MYE stiligere tror jeg med kun hesten.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg så den ferrari laptopen den var FET! egentlig var den ikke så mye ferrari, det var to små ferrari klistremerker, og så var den ferrari-rød! MEN den hadde bra specs.... men DYR! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 (endret) fant ut ossen fargen på ferrari kameraet ble frammstilt.. lakket 4 ganger, mellom hver gang ble den marinert i wox ca 5timer.. men uansett.. har tegna opp spoiler'n nå.. skal se om jeg får skjær den ut i morra.. Endret 14. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 fant ut ossen fargen på ferrari kameraet ble frammstilt..lakket 4 ganger, mellom hver gang ble den marinert i wox ca 5timer.. men uansett.. har tegna opp spoiler'n nå.. skal se om jeg får skjær den ut i morra.. Hva lager du den av da? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 fant ut ossen fargen på ferrari kameraet ble frammstilt..lakket 4 ganger, mellom hver gang ble den marinert i wox ca 5timer.. men uansett.. har tegna opp spoiler'n nå.. skal se om jeg får skjær den ut i morra.. Hva lager du den av da? spoiler'n? fikk en gammal kabinett dør.. skjærer det ut derifra.. men.. køyer nå.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Spoiler? Ferrarier har da ikke spoilere. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Spoiler? Ferrarier har da ikke spoilere. tenkte no ala den modden på bits tec jeg.. der var det spoiler.. det har også kommet som et forslag tiligere i posten.. men regner med at du har rett. edit: bits tec http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=53851 Endret 15. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Ok, ferrari F40 ogF50 har spoiler så da er det greit Edit. Kan du ikke printe ut hesten i A4 størrelse og tegne rundt den? Endret 15. august 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Veldig fresht prosjekt! Likte spesielt godt fronten og toppen! Stå på.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 har nettopp lakka et strøk til.. ble mye bedre.. takker får posetive tilbakemeldinger.. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Burde sette i røde tommelskruer bak. Ellers har jeg bare positive ting å si om prosjektet ditt. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 nenei, svarte tommelskruer Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 nenei, svarte tommelskruer Ja...sorte eller røde tommelskruer. Lenke til kommentar
flabben Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 ser bra ut, gleder meg til å se det ferdige resultatet... (blir vel lenge til, eller?? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå