Gå til innhold

En stor rød bil lignende mod. Ferdig :)

Anbefalte innlegg

fint å se at andre og har slike bilmodder som jeg og har. Jeg har jo den Subaru casemodden. Men den må jeg gjøre om helt til høsten kommer. er ikke fornøyd med lakken i det hele tatt. fant ut at jeg måtte slipe ned hele siden for å få se fin metallic look..

hadde vært bedre om du skar ut hesten ( har ikke lest så mye. så det kan hende at det er planen ). så feste plexi bak. enten med solfilm eller no annet slik at du får en skikkelig hest der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ANG fargen, det er vel pga lyset at det ser mere rosa ut en ferrari rødt ut? (håper i allefall det)

Edit: Post nr 600 :D

jupp.. den har samme rød farge som ferarri.. bildene er tatt etter ett strøk..

ang. bulker.. det er ingen bulker der.. ser bare sånn ut.. skal kjøpe mer lakk i dag..

Lenke til kommentar
hadde vært bedre om du skar ut hesten ( har ikke lest så mye. så det kan hende at det er planen ). så feste plexi bak. enten med solfilm eller no annet slik at du får en skikkelig hest der.

kan ikke det.. den siden som hesten skal på er bak hk.. han jeg kjøpte kabinettet av hadde alerede skjært ut hull i døra mot hk..

tror nok det blir foto papir eller "3d papir"

Lenke til kommentar
,21/07/2004 : 14:13] du kan sikkert få ferrarri logoen som etches da? send litt mail rundt, 3dfxcool og microplex osv..

takk får tipset.. har send mail til micropelx nå :p

håper de her det.. har det det så kjøper jeg til viper modden min og..

edit: holder på å lakke litt til nå.. skal se om ejg får skjært ut det i plexien å..

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Litt konstruktiv kritikk: Det hele ser litt ubalansert ut. Jeg vil anbefale deg å lakkere døra rød, men å la det være svart i fra rillene og inn. Slik bør det også lakkeres på frontdekslet, altså under døren. Det ultimate ville jo være det jeg har planlagt en stund nå, nemlig å kutte av fronten i fra rillene og innover, både i døra og på frontdekslet. Så skal det kuttes og bøyes til med en slags mesh eller hullplate som vil ligne på grillen på en Ferrari. Dette må selvfølgelig være svart ;)

Flere detaljer bør også være svart inni, slik som de 5.25" brønnene og støtte"bjelkene." Faktisk så mener jeg at deler av innsiden bør pusses ned og poleres slik at du får en del blanke detaljer. Om ikke hele innsida, så i alle fall en del av det. Du kan jo sammenligne det med en Ferrari motor - en del er rødt, men også i metall og svart detaljer.

Lenke til kommentar
jeg regner med at du skal ha ferarri hesten på kabinettet? luft inntak og spoiler hadde vært tøft

shit da.. dette blir dyrt.. men ja jeg skal ha den hesten på..

Litt konstruktiv kritikk: Det hele ser litt ubalansert ut. Jeg vil anbefale deg å lakkere døra rød, men å la det være svart i fra rillene og inn. Slik bør det også lakkeres på frontdekslet, altså under døren. Det ultimate ville jo være det jeg har planlagt en stund nå, nemlig å kutte av fronten i fra rillene og innover, både i døra og på frontdekslet. Så skal det kuttes og bøyes til med en slags mesh eller hullplate som vil ligne på grillen på en Ferrari. Dette må selvfølgelig være svart

Flere detaljer bør også være svart inni, slik som de 5.25" brønnene og støtte"bjelkene." Faktisk så mener jeg at deler av innsiden bør pusses ned og poleres slik at du får en del blanke detaljer. Om ikke hele innsida, så i alle fall en del av det. Du kan jo sammenligne det med en Ferrari motor - en del er rødt, men også i metall og svart detaljer.

det men ned sliping av ting.. har planer om å sliåe ned cd- rom og floppy osv..

det med å lage ferrari grillene hørtes fett ut.. skal se hva jeg får tak i..

noe jeg også kom på nå er at cpu vifta er sort(lakkes sortere?) og at kjøleribba er av glinsende stål..

hvem farge syns dere at jeg skal lakke psu i? eller slipe den ned til det glinser.. hva må jeg kline på får at det skal glinse mer?

setter pris på Litt konstruktiv kritikk

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...