Nilsen Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 ' date='20/07/2004 : 10:13'] Ferrari 3 Er jo dette som er ferarri logoen! fotoskriver + glossy heavyweight papir og klarlakk og du har en sikker vinner! det blir nok den da ja... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) ,20/07/2004 : 10:13] Ferrari 3 Er jo dette som er ferarri logoen! fotoskriver + glossy heavyweight papir og klarlakk og du har en sikker vinner! det blir nok den da ja... Dette blir nok bra. (det må være den) Endret 20. juli 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 nice hvor kjøpte dere lakken hend? hva kostet det per. boks? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Du bør ha med ferrari lyktene på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) nice hvor kjøpte dere lakken hend? hva kostet det per. boks? europris 30kr pr. boks a' 400ml.. men den funker fett.. kommer med bilder om to min.. her er alle delene ferdig lakka bra? alt skal lakkes.. brønndekslene og frond "delen" er rød.. mens selve døra er sort får å bryte litt opp i det røde... her er side døra med hull til plexi.. slik var det når jeg fikk kabinettet.. den andre døra.. her skal logoen på.. Endret 20. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) http://www.care-racing-development.com/ima...ferrari_big.jpgDu bør ha med ferrari lyktene på en eller annen måte. jeg tror ikke det blir no av... men skal tenke over det... på knappen ser ut som den har fått overdose av lakk.. men den er bare maskert.. noen steder ser det ut som et er dårlig lakka.. men det er det ikke.. det er skyggene fra treet som jeg lakker under... Endret 20. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Hvis jeg ikke tar helt feil, har du tre like bilder av brønndekslene. Men ellers så det bra ut. Er selv fan av Ferrari.. Bilde 3 var best ja.. EDIT: Nå var bildene fixa. Endret 20. juli 2004 av steinslett Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Hvis jeg ikke tar helt feil, har du tre like bilder av brønndekslene. Men ellers så det bra ut. Er selv fan av Ferrari.. Bilde 3 var best ja.. EDIT: Nå var bildene fixa. jeg så det selv med en gang.. retta det.. som du ser.. Lenke til kommentar
oeb Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 http://images.google.com/images?hl=en&lr=&...ogo&btnG=Search Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 http://images.google.com/images?hl=en&lr=&...ogo&btnG=Search takk.. søkte på ferrari +logo jeg.. nesten.. men trur jeg tar denne uansett.. http://f1passion01.free.fr/logo_ferrari.jpg Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) holder nå på med å skjære ut side vindu.. holder også på å risse inn ferrari øverst i hjørnet Endret 20. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) snakka med farfar i dag.. han kan kanskje skaffe sånn papir som er litt 3d aktig.. sån som er ruglete når man tar på det.. vi skulle se på det når han kom hjem fra ferie om to uker sa han ... her er de siste bilden for i dag.. legger ikke ut bilde av utskjæringa siden den ikke er ferdig.. kom til ferr.. alle delene er nå ferdig lakka.. hva skulle jeg gjort uten dere Endret 20. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Etter ønske fra trådstarter selv, flyttes denne til work logs. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 er det bare meg eller er mørkeheten på lakken veldig varierende? spesielt på sidedør uten plexi.. Men, ser veldig bra ut blir sikkert knall Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) er det bare meg eller er mørkeheten på lakken veldig varierende? spesielt på sidedør uten plexi.. Men, ser veldig bra ut blir sikkert knall det er ikke bare deg men meg og.. jeg lakka som nevt tiligere under ett tre så jeg hadde problemer med å se om det var skygger eller forskjell på lakken.. tar nok et strøk til i morra.. edit: det samme gjelder dekslene til brønnene Endret 20. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
MagE Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 ser jo ganske bra ut da holder selv på med litt laking nå (det tørker nå) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 ser jo ganske bra ut da holder selv på med litt laking nå (det tørker nå) har du mulighet får å gjøre det inne.. det har ikke jeg.. noe som er syykt dumt.. slutter på jobb kl 4.. skal prøve å legge t noen bilder da.. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Vel, det er jo ikke akkurat "ferrari-finish" på lakken.. men det ser bra ut, og er absolutt noe å bygge videre på. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Det var en del "helligdager" i den lakken der ja =/ Har du brukt grunning? Så også en del stygge bulker i side dørene, som kommer mye klarere frem pga fargen og glansen i lakken. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Det var en del "helligdager" i den lakken der ja =/ Har du brukt grunning? Så også en del stygge bulker i side dørene, som kommer mye klarere frem pga fargen og glansen i lakken. Enig med deg der ja... ANG fargen, det er vel pga lyset at det ser mere rosa ut en ferrari rødt ut? (håper i allefall det) Edit: Post nr 600 Endret 21. juli 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå