Gå til innhold

En stor rød bil lignende mod. Ferdig :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husk på å legge ut link i signaturen din da ;)

Nå tror ejg ikke jeg klarer å holde mer på "hemmeligheten".

Jeg kan gi dere et stoort hint.

Jeg kommer ikke til å starte workloggen før jul.

Jeg er nesten 90% siker på at jeg ikke vil klare det bra, men jeg hadde bare syykt lyst til å prøve

Hintet er(desverre) :blush:

anotherlogo.jpg

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Husk på å legge ut link i signaturen din da ;)

Nå tror ejg ikke jeg klarer å holde mer på "hemmeligheten".

Jeg kan gi dere et stoort hint.

Jeg kommer ikke til å starte workloggen før jul.

Jeg er nesten 90% siker på at jeg ikke vil klare det bra, men jeg hadde bare syykt lyst til å prøve

Hintet er(desverre) :blush:

http://www.buydoom3.com/captures/anotherlogo.jpg

Blir sikkert rått det da ;) Ble du litt forelsket i DOOM3 mods da du så den syke DOOM3 modden som noen postet i SO3? Med eget lydkort so lager lydeffekter som en dør som lukkes når CD/DVD brenner'n lukker seg osv? lag noe slikt som det da! DRITRÅTT! ;) Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Blir sikkert rått det da ;) Ble du litt forelsket i DOOM3 mods da du så den syke DOOM3 modden som noen postet i SO3? Med eget lydkort so lager lydeffekter som en dør som lukkes når CD/DVD brenner'n lukker seg osv? lag noe slikt som det da! DRITRÅTT! ;) Lykke til :thumbup:

Det er den jeg hadde sett og. Fikk veldig lyst til å prøve, og jeg hadde et passende kabinett stående :p

Lenke til kommentar
Blir sikkert rått det da ;) Ble du litt forelsket i DOOM3 mods da du så den syke DOOM3 modden som noen postet i SO3? Med eget lydkort so lager lydeffekter som en dør som lukkes når CD/DVD brenner'n lukker seg osv? lag noe slikt som det da! DRITRÅTT! ;) Lykke til  :thumbup:

Det er den jeg hadde sett og. Fikk veldig lyst til å prøve, og jeg hadde et passende kabinett stående :p

Men du trenger ikke lage et like STORT tower syns jeg, det han hadde laget var lissom litt FOR stort og extremt... (til at vi dødelige kan få det til :p )

Lenke til kommentar
Hvor masse fikk du for kabinettet? Det var rått, men det hadde blitt råere hvis du hadde hatt luftinntak på begge sidene! :dribble:

Vel det er ikke avklart enda om det blir solgt. men det blir i såfall 500-600.

-Teddy-@ Kabinettet som jeg skal bruke til doom modden er et lite miditower.

Fur@ Takker

Lenke til kommentar
Hvor masse fikk du for kabinettet? Det var rått, men det hadde blitt råere hvis du hadde hatt luftinntak på begge sidene! :dribble:

-Teddy-@ Kabinettet som jeg skal bruke til doom modden er et lite miditower.

Det er bra det ;) (Med lett tonefall, litt sånn, stå på tonefall)

Lenke til kommentar
Bra det...

Men kan du forklare meg hvorfor du har laget luftinntaket feil vei?!?!?

Ventet nesten på det spm. Egenlig ved et stort uhell med dremelen. Men etter en god stund i tenke boksen så fant jeg ut at det var eneste mulighet. Ganske enkelt pgs feste av hk. Det ville vært mye mer trøbel å lage den andre veien.

Dette er noe jeg har irritert meg over, emn slik ble det. Det var liksom ingen vei tilbake.

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...