jingt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har du sett på OCC på Discovery Channel? DER får du i allefall inspirasjon! Kjempebra prosjekt! Takker:) Har bare nrk, nrk2, tv2 og tv norge jeg Edit: ser nå at jeg kanskje burde lakke baksiden av begge dørene. har ikke tvnorge Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Husk på å legge ut link i signaturen din da Nå tror ejg ikke jeg klarer å holde mer på "hemmeligheten". Jeg kan gi dere et stoort hint. Jeg kommer ikke til å starte workloggen før jul. Jeg er nesten 90% siker på at jeg ikke vil klare det bra, men jeg hadde bare syykt lyst til å prøve Hintet er(desverre) Endret 4. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Husk på å legge ut link i signaturen din da Nå tror ejg ikke jeg klarer å holde mer på "hemmeligheten". Jeg kan gi dere et stoort hint. Jeg kommer ikke til å starte workloggen før jul. Jeg er nesten 90% siker på at jeg ikke vil klare det bra, men jeg hadde bare syykt lyst til å prøve Hintet er(desverre) http://www.buydoom3.com/captures/anotherlogo.jpg Blir sikkert rått det da Ble du litt forelsket i DOOM3 mods da du så den syke DOOM3 modden som noen postet i SO3? Med eget lydkort so lager lydeffekter som en dør som lukkes når CD/DVD brenner'n lukker seg osv? lag noe slikt som det da! DRITRÅTT! Lykke til Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Blir sikkert rått det da Ble du litt forelsket i DOOM3 mods da du så den syke DOOM3 modden som noen postet i SO3? Med eget lydkort so lager lydeffekter som en dør som lukkes når CD/DVD brenner'n lukker seg osv? lag noe slikt som det da! DRITRÅTT! Lykke til Det er den jeg hadde sett og. Fikk veldig lyst til å prøve, og jeg hadde et passende kabinett stående Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Blir sikkert rått det da Ble du litt forelsket i DOOM3 mods da du så den syke DOOM3 modden som noen postet i SO3? Med eget lydkort so lager lydeffekter som en dør som lukkes når CD/DVD brenner'n lukker seg osv? lag noe slikt som det da! DRITRÅTT! Lykke til Det er den jeg hadde sett og. Fikk veldig lyst til å prøve, og jeg hadde et passende kabinett stående Men du trenger ikke lage et like STORT tower syns jeg, det han hadde laget var lissom litt FOR stort og extremt... (til at vi dødelige kan få det til ) Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvor masse fikk du for kabinettet? Det var rått, men det hadde blitt råere hvis du hadde hatt luftinntak på begge sidene! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Hvor masse fikk du for kabinettet? Det var rått, men det hadde blitt råere hvis du hadde hatt luftinntak på begge sidene! Vel det er ikke avklart enda om det blir solgt. men det blir i såfall 500-600. -Teddy-@ Kabinettet som jeg skal bruke til doom modden er et lite miditower. Fur@ Takker Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hvor masse fikk du for kabinettet? Det var rått, men det hadde blitt råere hvis du hadde hatt luftinntak på begge sidene! -Teddy-@ Kabinettet som jeg skal bruke til doom modden er et lite miditower. Det er bra det (Med lett tonefall, litt sånn, stå på tonefall) Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Pent Men du mangler lyktene Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Takker alle sammen. Ang. det med lyktene så er det disskutert tiligere i tråde. Men jeg eller noen her på forumet fant aldri noen brukbare løsning. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 kan jo ha noe lignende som diablokabinettet. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=7880 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 kan jo ha noe lignende som diablokabinettet. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=7880 Tja.. Blir litt vannskelig å plasere. Størrelsen på lysene er det som blir problemet, og plasse foran på kabinettet. Men det var en god ide. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 kan jo ha noe lignende som diablokabinettet. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=7880 Nei, ver så snill ikke, jeg hater det kabinettet, hater generelt ferdig-moddet-kabinett =\ har selv et Thermaltak Xaser III Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) kan jo ha noe lignende som diablokabinettet. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=7880 Nei, ver så snill ikke, jeg hater det kabinettet, hater generelt ferdig-moddet-kabinett =\ har selv et Thermaltak Xaser III jeg snakka om lyktene plasseringa Endret 5. oktober 2004 av illvit Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Bra det... Men kan du forklare meg hvorfor du har laget luftinntaket feil vei?!?!? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Bra det...Men kan du forklare meg hvorfor du har laget luftinntaket feil vei?!?!? Ventet nesten på det spm. Egenlig ved et stort uhell med dremelen. Men etter en god stund i tenke boksen så fant jeg ut at det var eneste mulighet. Ganske enkelt pgs feste av hk. Det ville vært mye mer trøbel å lage den andre veien. Dette er noe jeg har irritert meg over, emn slik ble det. Det var liksom ingen vei tilbake. Endret 6. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Lækker modd det der! Grattis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå