Nilsen Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 noen som mener at det ville vært fett hvis jeg lakka på fire sorte hjul? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Tror det ville vært bedre å sette på reelle hjul da. Litt pes, men ser nok penere ut. Pass på så det ikke blir en Project F40 replika. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) har selv ikke lyst til å lage no kopi nei. har masse hvis av lego tecnic på lofte.. tar en tur opp nå. edit: fant ikke noe som passa. edit2:hvis jeg lakker det som er gult her i sølv. vil det da være godkjent? Endret 23. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Ikke lag hjul da! Blir bare litt for harry etter min mening. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Ikke lag hjul da! Blir bare litt for harry etter min mening. så jeg skal glemme hele iden? det er dere som bestemmer hvordan det skal bli edit: eller skal jeg erklære kabinettet for ferdig? kommer selv ikke på fler ideer, men føler at det ikke er ferdig.. noen ideer? Endret 23. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Er ening med Corleone, glem hjulene. Lag noen tøffe luft-inntak heller. Edit: kanskje du finner noe innspirasjon på denne siden. Hadde vært tøfft om du hadde fått til noe sånt.(luftinntaket.) Endret 23. august 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 god ide. hvis jeg lager ett luftinntak på vær side, over plexi. kommer med bilder seinere i kveld. er ikke hjemme nå. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Frontlys? Neon frontlys? Røde neon baklys? Sidespeil? Gasspedal inne i kabinettet? bremsepedal inne i kabinettet? Hånbrekk? Bare forslag..... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Frontlys? Neon frontlys? Røde neon baklys? Sidespeil? Gasspedal inne i kabinettet? bremsepedal inne i kabinettet? Hånbrekk? Bare forslag..... Hva skal han med gass, brems og håndbrekk. Han skal ikke kjøre kabinettet heller Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 hadde planer om en update i dag, men jeg er syk skal se om jeg får fiksa noe til helga. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Så tøft dette blir!! Et spørsmål: Hvilken autosol skal brukes? Clas Ohlson har jo veldig mange...... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Så tøft dette blir!! Et spørsmål: Hvilken autosol skal brukes? Clas Ohlson har jo veldig mange...... det veit ikke jeg. de hadde ingen når jeg var der, så jeg brukte et bilpolerings midden(turtle wax) på psu. skal se om jeg får gjort det på selve kabinettet og. Endret 31. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 er det ikke no update snart a?? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 har sitti å tenkt på det selv, men har en del å gjøre. skal se om jeg får gjort noe i morra. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 *Venter i spenning* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Har kun rukket å tegne opp hvor jeg skal skjære på begge dørene. Har en del å gjøre for tia, men jeg skal prøve alt jeg kan får å få skjært ut i alle fall den ene døra i morra. Endret 7. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg vil så absolutt anbefale all form for lakkering etter at kuttingen er gjort =) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Jeg vil så absolutt anbefale all form for lakkering etter at kuttingen er gjort =) enig der. men jeg hadde lakket før noen her fikk ideen om det. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Her er da en update. Har nå skjært hullet ferdig, og lakt på avispair som er badet i tapetlim. Dette skal seinere pusses litt, og bli behandlet med ett eller anna. Har hoppy gips på loftet. Vil det funke? Slik så det da ut rett etter at jeg hadde skjært hull. Her er da avispapiret satt på. Det ser litt rart ut på bildet, men det er faktisk ganske bra i virkeligheten. Enda en vinkel Lim pistolen har vi ikke sett. Men fy f* å det sitter. Endret 9. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå