Nilsen Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) hei igjen.. nå har jeg fått helt hekta på bilfarger.. fikk et chieftec miditower kabinett av en venn får en billig penge.. har nå lakka ramma i deilig ferrari rød farge.. utsiden av kabinettet er jo blå.. noen tips om hva jeg kan gjøre med denne? Edit: Bilder av det ferdige resultatet er på side 12. Endret 5. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 lakke rødt, med ferrarihesten på sidene Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) det er en mulighet.. bilder er rett rund hjørnet.. må bare minske strørelsen litt.. edit: bilder ramma i deilig farge hd ramme og vifte fester.. lakket i sort farge.. Endret 19. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 noen som har et reint bilde av ferarri hesten.. det eneste jeg fant var dette. http://www.huntgraphic.com/images/Ferarri.JPG Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 http://www.goettner.com/images/ferrarihorse.jpg http://www.cybercars.com/mnfr/intlat05.jpg http://www.roseng.com.au/images/ferrari_horse_emblem.gif flere der de kom fra Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Google er din venn. det var jo den jeg linka til.. det var en slik ejg ikke skulle ha.. kverna: takk.. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hvordan skal du får hesten over på kabinettet da...?? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) printe.. klippe.. teipe.. lakke skal bare lakke en sort hest på den ene sida av kabinettet.. dette blir fett Endret 19. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) fant høy oppløsning Ferrari 1 Ferrari 2 Ferrari 3 Ferrari 4 Google er din venn Endret 19. juli 2004 av the_zombie Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Det er ferrari 3 du SKAL bruke. Denne må jo overgå vipermodden siden det er en ferrari mod. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Hehe. Dilla på bil-modd hehe.. det var det jeg skreiv i første post nå har jeg tenkt lenge på hvordan jeg skal på tegna det ferarri merke.. tar maskerings teip på hele flata.. tegner på på hesten.. så bruker jeg tapetkniv å skjærer ut hesten.. så lakker jeg skal kjøpe mer lakk i morra så da blir det kanskje en update.. kommer ann på været.. trur dette blir litt bedre enn viper modden min.. er litt mer kjent med lakken nå.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Print heller ut logoen på et fotopapir og lim den på. Så kan du spraye med klarlakk over etterpå viss du skal det. Gleder meg til å se hvordan det blir. Endret 19. juli 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Print heller ut logoen på et fotopapir og lim den på. har bare en ræva printer.. så tror jeg dropper det Så kan du spraye med klarlakk over etterpå viss du skal det. jeg får se hvordan det blir først etter to strøk med den lakken jeg har nå... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Kanskje du skjenner noen med god printer? Tror det hadde sett bra ut viss du hadde klistret det på under klarlakken. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Google er din venn.[bilde som var akkurat likt Natrium sitt] det var jo den jeg linka til.. det var en slik ejg ikke skulle ha.. Hehe.. beklager, synest mitt var litt finere men Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Ferrari 3 Er jo dette som er ferarri logoen! fotoskriver + glossy heavyweight papir og klarlakk og du har en sikker vinner! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Kanskje du skjenner noen med god printer? Tror det hadde sett bra ut viss du hadde klistret det på under klarlakken. den eneste er farfar'en min som driver med "proff" fotoredigering.. takk får tipset.. kom på han nå..han kommer hjem fra ferie om to uker så jeg får snakke med han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå