Rune69 Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hei, har nylig kjøpt meg Multicom DS-06-komplett-pakke. En ting er at den ikke funka da jeg fikk den, men etter service er den litt snål. Håper noen her kan hjelpe meg videre. Jeg forsøker å koble til to forskjellige kortlesere gjennom USB-portene bak (både de fra hovedkortet og de ekstra), og det fungerer greit så lenge maskinen er på (Win XP HOME). Men slår jeg av maskinen og på igjen (med kortleser tilkoblet USB) vil ikke maskinen starte ordentlig, den blir stående på åpningsbildet til denne PC'en (Elitegroups rombilde). Jeg får ingen feilmelding i Enhetsbehandlingen. Denne feilen oppstod også opprinnelig, da med en intern minnekortleser installert. Denne fjernet Multicom og la ved en ekstern...tydeligvis uten å prøve den. Jeg har som sagt forsøkt to forskjellige kortlesere, uten at dette gir noen forskjell. For testhetens skyld har jeg installert en skriver med usb-tilkobling, denne fungerer helt fint. Hva i huleste er i veien med maskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå