Thewiz Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg får så mye søppelmail hele tiden, det irriterer meg grenseløst, jeg vil ha hevn. Noen som vet om et program som tar hevn? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 hadde ett programm man kunne sende fra 1 til 1mill mailen til en mottaker men det blei sletta når jeg formaterte.. husker ikke hva det het desverre Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Går det an å kræsje maskinene til spammere? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Kan noen prøve å finne ut hva programmet som kverna snakker om heter? Endret 19. juli 2004 av TheWiz Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hva er vitsen.....?? Bare for å få hevn?? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Hva er vitsen.....?? Bare for å få hevn?? Seff. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Spammerne skjuler adressen sin, så det er klin umulig å hevne seg på rett person. Den eneste du får hevna deg på er fyren som sendte den sist til deg, som like godt kan være VG eller en kompis, de faker "from:" adressen. Spam sprer seg automatisk. Det er roboter som finner adressen din ved å prøve alle mulige kombinasjoner av tall og bokstaver. Du finner aldri mennesket som laga spam-mailen fra begynnelsen av, så hva er da poenget? Spamme en stakkars uvitende kar med 1000 emails? Da er du 10 ganger værre enn spammeren selv. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Spammerne skjuler adressen sin, så det er klin umulig å hevne seg på rett person.Den eneste du får hevna deg på er fyren som sendte den sist til deg, som like godt kan være VG eller en kompis, de faker "from:" adressen. Spam sprer seg automatisk. Det er roboter som finner adressen din ved å prøve alle mulige kombinasjoner av tall og bokstaver. Du finner aldri mennesket som laga spam-mailen fra begynnelsen av, så hva er da poenget? Spamme en stakkars uvitende kar med 1000 emails? Da er du 10 ganger værre enn spammeren selv. Det var ny info... hmm Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 det gjelder ikke all spam seff Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Oppskrift på hevn: 1. Finn spammer 2. Brenn bilen(e) La det gå noen uker 3. Brenn bilen(e) igjen La det gå noen uker 4. Brenn bilen(e) og legg ved beskjed om at neste gang ryker huset. Mer anstrengende og kanskje mer effektiv hevn er å ta spammeren for noe kriminelt, evt. provosere fram noe kriminelt. Bare pass på at du har ditt 100% på det tørre, men spammeren vil føle seg totalt tilsidesatt om du er effektiv nok. Kan gjøres komplekst, men om det først slår til godt nok er virkningen desto større. Husk å utnytte svake punkter. Endret 19. juli 2004 av Mad Wolf Magnux Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Spammerne vil ikke bli funnet, og da er det ikke bare for en enkelt kar og starte et "hackeprogram" som sporer dem opp og knuser PC'n deres. Hadde det vært så enkelt hadde ikke spammerne orka å holde på, og spam hadde ikke utgjort over 50% av all emailtrafikk i verden. Vet ikke hvem som sa dette sitat, men "Revenge is best served cold". Altså ikke tenk på hevn med en gang når du fortsatt er sint. Da gjør du bare dumme ting. Vent til det kjøler seg ned, og SÅ legger du en klekkelig plan. Men det er som sagt ikke mye du kan gjøre med spammere anyways, siden du aldri finner dem. Maxwolf: Å brenne biler er jo overhodet ikke kriminellt nei Endret 19. juli 2004 av Bitex Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Maxwolf: Å brenne biler er jo overhodet ikke kriminellt nei Åh, det var bare et alternativ Personlig liker jeg mest komplekse, lovlige metoder som snur totalt opp-ned på ting og der "offeret" ikke skjønner filla før det er for seint. Man må bare finne de svake punktene... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 ok hva med at noen vet none programmer som finner finner ut hvem de som sender spam mailene er da? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Skjønner virkelig ikke hvordan folk får så mye spam.... Personlig så får jeg aldri mer enn maks en mail i måneden som er spam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå