Woodoo Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Er ikke sikker , men mener å ha lest et sted her på forumet at bios "programerer" blant annet spenningen til både GPU og minne . Kanskje derfor ? hmm, det er mye mulig Hvor mye watt trekker XT i forhold til Pro? Vurderer å flashe bios, men jeg har litt gammel psu som yter 200W, som kanskje bør byttes ut. 200 watt? Da begynner det nok å bli på tide å skifte ut ja Men jeg tviler på at kortet kan trekke så veldig mye mer watt av å flashe. Lenke til kommentar
morgus Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Er ikke sikker , men mener å ha lest et sted her på forumet at bios "programerer" blant annet spenningen til både GPU og minne . Kanskje derfor ? hmm, det er mye mulig Hvor mye watt trekker XT i forhold til Pro? Vurderer å flashe bios, men jeg har litt gammel psu som yter 200W, som kanskje bør byttes ut. 200 watt? Da begynner det nok å bli på tide å skifte ut ja Men jeg tviler på at kortet kan trekke så veldig mye mer watt av å flashe. Er sikkert ikke så veldig mye mer nei.... Men først før jeg flasher skal jeg ta av kjøler, får se om jeg får gjort det i morgen. BTW: har lest litt rundt på forumet her, og da har jeg sett folk som har fått over 5000 poeng i 3DMark03, men jeg får bare 4796 når jeg har overklokka til 425/380 (gpu/minne) Er det på grunn av psu'n? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Nei PSU'n vil nok ikke føre til lavere score enn andre folk. Det er nok heller resten av systemet ditt som teller inn her Lenke til kommentar
morgus Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Kan det være at jeg har på høyere oppløsning, vanligvis kjører jeg på 1024*768, men har nå prøvd på 800*600 og da fikk jeg 5919 poeng. Hva slags oppløsning har andre her på forumet hatt på? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Kan det være at jeg har på høyere oppløsning, vanligvis kjører jeg på 1024*768, men har nå prøvd på 800*600 og da fikk jeg 5919 poeng. Hva slags oppløsning har andre her på forumet hatt på? Alle kjører 3D-Mark på standard oppløsning... Lenke til kommentar
morgus Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Alle kjører 3D-Mark på standard oppløsning... oki, da er det ikke derfor... sikkert cpu, ram og div. andre ting som gjør så jeg får mindre poeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå