ProXimO Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 jeg har kjøpt 7610, er stor fornøyd.. den er ikke stor syntes jeg... Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Kanon telefon! Vurderte egentlig å bruke denne fram til S700 dukker opp, inntil jeg leste testen av den, en oppblåst K700 som sikkert kommer til å koste noe inni granskauen for mye. Lenke til kommentar
vhalan Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg fikk min Nokia 7610 for 1 uke siden, og har vært helt hekta på den siden. Angrer ikke et sekund på dette kjøpet. Var litt skuffet over amobil.no's test av telefonen fordi man etter å ha lest testen nesten mister lysten til å kjøpe den. Men det er kun til man har fått en selv mellom hendene. Heldigvis har de fleste andre testene jeg har lest vært mye mer positive og man kan begynne å lure på om noen i testpanelet har fordommer mot Nokia. Virker som de henger seg opp i noen få nedprioriterte ting men glemmer at disse ekstra funksjonene kanskje ville gjort telefonen en tusenlapp dyrere Kamera-/multimediamulighetene er enorme. Jeg hadde forventet gode bilder, men ble overrasket over at de var enda bedre enn jeg hadde håpet på. Tar f.eks. gode bilder selv ut av en bil i fart. Digital-zoom er egentlig unødvendig i praksis, siden du like gjerne kan forstørre bildet senere på PC'en. Fotogalleriet på telefonen med zoom-funksjonen i full screen er bare rå. Denne viser hvor skarp/klart skjermbilde denne tlf. har. Når man får overført bildene til PC'en kan man nyte dem i full oppløsning. Klart det vil komme bedre alternativ i framtiden, og dette er nok fortsatt bare en smakebit av hva vi kan vente oss, men pr. dags dato er dette konge! Moviefunksjonen er også kjempeartig med mulighet for å lage kule små snutter og sende dem som MMS. Telefonboken og kaldenderen er veldig bra, og kjempelett å synkronisere mot f.eks. Outlook ved hjelp av medfølgende programvare og kabel. Kan absolutt anbefale denne telefonen til alle som vil ha en kul mobil og som har råd til den. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Eirik-H : kan jo bruke tilsvarende program til 7610 og filme til minnekortet er tomt. det har du visst rett i de er like brae da unntatt 1megapixelkamera..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå