Gå til innhold

Sacred - din_mening.mp3


Anbefalte innlegg

Alle sier at Sacred er det nye Diablo 2, men det er jeg ikke enig i. Jeg har prøvd det, og det er greit nok. Men det er ikke i nærheten av kvaliteten på diablo 2.

 

Når kisen hopper på hesten, får du ikke noe animasjon, men han er bare på hesten plutselig. Og det er litt dumt, når vi nå skriver 2004.

 

 

det var min mening, få høre din:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig liker jeg det bedre enn Diablo II, men det er fordi jeg aldri likte Diablo II i det hele tatt. Jeg liker atmosfæren i Sacred mer - den litt lyse, lystige, middel-alderske atmosfæren.

 

Når det er sagt: Sacred er et godt spill, men milevis fra perfekt. Det er for ensformig, for lite variasjon i omgivelsene, og "quest"-ene er en skam for sjangeren. De er så dårlige at de egentlig ikke burde vært med i det hele tatt. Ordentlige, nitidig skriptede, kvalitetsbevisste "quests" hadde vært tingen.

 

Men jeg liker Sacred. Jeg liker spesielt verdenskartet, hvordan du gradvis utforsker verden og får mer av det gjort synlig.

Lenke til kommentar
Alle sier at Sacred er det nye Diablo 2, men det er jeg ikke enig i. Jeg har prøvd det, og det er greit nok. Men det er ikke i nærheten av kvaliteten på diablo 2.

 

Når kisen hopper på hesten, får du ikke noe animasjon, men han er bare på hesten plutselig. Og det er litt dumt, når vi nå skriver 2004.

 

 

det var min mening, få høre din:

du kan gå in på instiligere å sette på animasjon da ser du han klatre på hesten , men det tar lengere tid og er irriterende =)

Lenke til kommentar
likte d bare ikke.... orker ikke utdype d mer...

var litt som heroes 4, var liksom noe som ikke stemte men vet ikke hva...

Ikke diss Heroes 4, det er bra!

 

Sacred er også ett godt spill, runda det i går, og tja, har litt lyst på 2'ern.

Starta om igjen på Silver, men det ble for dumt, monstrene var vanskeligere, greit nok, men jeg fikk jo fortsatt bare 400exp for en quest! Det er litt lite når jeg må ha 150000exp for å gå opp en level.

 

Ønsker egentlig at den vanskelighetsgraden over nesten skal være en fortsettelse på den forrige, da blir det et mye bedre spill.

Lenke til kommentar

Sacred er fint tidsfordriv. Humor i spillet er fint, og det er et flott hack'n'slash, men det er ikke mer enn det.

 

Alltid moro å dra på seg 30 goblins for så å stoppe opp og pelle dem ned en etter en (eller med noen fine spells), men LITT ensformig blir det jo i lengden.

Lenke til kommentar

Hovedforskjellen mellom Sacred og Diablo er at de samme monstrene i Sacred blir vanskeligere og vanskeligere å ta. F.eks etter en stund med spilling så har jeg gått opp en del levler, men goblinene er vanskeligere å ta.

 

På den måten føler jeg ingen progresjon i character utviklingen, derfor jeg sluttet å spille Sacred.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...