Whiteshit Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 *..* Beklager. Tolka setningen din feil. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Venta meg en slik kommentar TLZ.. Nåja, takler "hard" musikk fint. Tool f.eks. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Nå er Tool og SOAD ganske så forskjellige, da Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har SOAD kommet med nytt album nå eller? Hørte på dem konstant før, og med jevne mellomrom nå. Er vel opprinnelig favoritt bandet, sammen med Dream Theater. Selvom det er vanskelig å ha noen favoritter da, ettersom det finnes så mye bra musikk. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Venta meg en slik kommentar TLZ..Nåja, takler "hard" musikk fint. Tool f.eks. Intresant at du nevner akkurat Tool. Første gangen eg hørte de så hatet eg de. De ble for.... vet ikke... Men så etter noen gjennomlytinger så ble de helt vannvittig bra! Tipper det er slikt med SOAD for deg Nå er Tool og SOAD ganske så forskjellige, da De er nok mer like enn du tror... Tool er en av de bandene SOAD tar mye inspirasjon fra. Lenke til kommentar
BiGG- Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 kul gruppe.. chop suey tar helt av ! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 TLZ: Vel, ja, inspirasjon og sound er ikke akkurat det samme Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare hvordan de er ulike, men de har så definitivt mange veldig klare forskjeller. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Seff er det ulike... Men det har også likheter hvis du ser etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå