ZprMario Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Lurte på hva folket mener om SOAD? Synes selv bandet er helt genialt, og skiller seg ganske klart ut innenfor nu-metal, synes jeg da. Utrolig kule gitarriff, teknisk brilliant tromming og utrolig bra vokal. Er nok ikke et band jeg klarer å sitte å høre på i lange perioder om gangen, men synes at de fungerer bra i mindre doser Anbefalt å høre på om du er litt "sinna" en dag, forresten. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 SOAD er det bandet eg personlig liker best! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 aah, nu-metal (Skal ikke begynne en ny diskusjon ang. musikksjangere.) Soad spiller en bra form for alternativ politisk ladet metal. Har alle de tre utgivelsene deres og de spilles med jevne mellomrom nede i grotta mi. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Noen som har fått med seg/sett videoer av noen live-show forresten? Så de fra Rock am Ring 2002 nå nylig, gitaristen virka rimelig høy på et eller annet :!: ... Men de spiller utrolig mye bra, alt fra harde aggressive låter til rolige melodiøse og veldig følelsesladet musikk (i min mening da) . Genialt band rett og slett Endret 19. juli 2004 av ZprMario Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Det beste er når de improviserer på låta "Sugar". Alle begynner å tulle - spiller andre riff, synger andre tekster og lignende. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Noen som har fått med seg/sett videoer av noen live-show forresten? Så de fra Rock am Ring 2002 nå nylig, gitaristen virka rimelig høy på et eller annet :!: ... Men de spiller utrolig mye bra, alt fra harde aggressive låter til rolige melodiøse og veldig følelsesladet musikk (i min mening da) . Genialt band rett og slett Har hele Big Day Out 2002 i Australia. Spesielle folk Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Har sett en del snutter av de live, og der imponerer de ikke. Eller rettere sagt, gitaristen er den som stinker skikkelig; synger/korer surere enn Anthony Kiedis (RHCP) og har ikke god kontroll på gitaren heller. De har et hipt image og en del kule sanger på plate, men ikke noe særlig mer. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Kan nok si meg ganske enig der, giraristen er på endel live-show den som trekker gruppa mest ned. Virker til tider full/høy på stoff, om ikke han gjør det kun for scene-showets skyld... Trommisen er nok den som har imponert meg mest på endel av de live-snuttene jeg har sett da, veldig god teknisk. Endret 19. juli 2004 av ZprMario Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Skal man høre gitarkontroll(eh, kontroll generelt) så ser man Meshuggah live, skal man se et heftig band uten de helt store "tekniske" höjderane så kan man se SOAD. Synes Serj og co leverer varene greit live jeg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Helt kurant band, egentlig. Synes ikke de leverer like godt HELE tiden, er en del gullkorn av noen låter på albumene, og vokalisten er noe helt for seg selv, sammen med, som sagt, trommisen. Men likevel, synes det har en tendens til å bli litt smådøvt, vanskelig å forklare. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Den beste sangen til SOAD, ifølge meg er Snowblind. Det er jo en covret Black Sabbath sang, så de har kanskje ett bein å stå på. Men live = og albumet koste jeg meg ikke særlig mye med. Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 etter min mening er ikke System Of Down noe særlig bra. er alt for mye bråk å tull synes jeg. jaja nå skal jeg ikke si at musikken jeg selv hører på er så mye mer rolig da. Black og Death Metal, men jeg synes det er mer beroligende å høre på Amorphis, Dimmu Borgir, Generelt Black Metal, enn å høre på Nu-Metal. uff, Nu-Metal er det værste jeg hører faktisk. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 syns de har mye bra, er litt bedre enn mye annet i sjangeren.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hvilken sjanger tilhører de da? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Favorittlåtene mine må nok bli Peephole, ATWA, Forest, Suggestions og Psycho, men de aller fleste er nokså kule synes jeg. Liker band som er litt originale, og akkurat det kan man vel ikke si at de ikke er ... Endret 28. juli 2004 av ZprMario Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Liker SoaD. De har mange gode sanger, og jeg spiller det ofte.. f.eks Boom!, Spiders, Nüguns, Aerials, Deer Dance og Toxicity. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Synst at SOAD er et helt ok band, ikke helt min smak men jeg klarer fint å høre på det sammen med andre folk.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 NAJS sinnamusikk, men passer nok best i mindre doser, ja Lenke til kommentar
whoi Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Når jeg hørte dem de første gangene så syntes jeg det bare var bråk, men etter å ha hørt litt nøyere etter så liker jeg musikken veldig godt. Synes vokalisten har en veldig kul stemme. Litt spesiell, men passer godt til musikken dems. Noen sier at gitaristen ødelegger, men jeg synes han er rå. Har sett flere live opptak, noen ganger hopper og spretter han rundt. Artig med litt show Forresten så er Deer Dance fra Toxicity albumet favoritt sangen min. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 di har noen gode sanger. Var veldig fan av di en kort periode. Men jeg har en ting med å like sanger som er for vanskelige til at jeg selv kan spille dem, eller slik at jeg akkurat kan spille dem... Derfor faller ikke soad så veldig i smak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå