Gå til innhold

Systemworks 2002, problemer

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem... For en stund siden skulle jeg avinstallerte Norton Antivirus 2002. Av en eller annen grunn fungerte ikke avinstallasjonsprogrammet, og dumme meg tok bare og søkte på antivirus i "søk", og slettet alle filene ved navn "Norton Antivirus".

Da jeg nå skulle installere Antivirus på nytt, ville ikke installasjonen fortsette fordi jeg allerede hadde programmet liggende inne, det ligger antakelig lagret i registeret at Norton Antivirus 2002 ligger inne. Hva kan jeg gjøre? (Bortsett ifra å fragmentere). Det samme er det med Cleansweep når jeg prøver og installere Systemworks 2002 (Antivirus ligger i Systemworks, men heller ikke når jeg bruker Systemworks, fungerer det). Installasjonsprogrammet hopper bare over Antivirus og Cleansweep...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du finner et program på Norton sine sider som fjerner totalt alle spor etter Norton-produkter, men husker ikke hva det heter...

SI-korrekt sig:

MSI-K7T266 Pro2-RU, XP 1600+, GeForce 2MX, 80 GB WD, 20,5 GB WD, 13 GB Fujitsu, 512 mebibyte DDR, Plextor 12/10/32, Aopen dvd, Chieftec DX-01-BLD, 100 Mbit LAN 24/7

[ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-04-23 21:46 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...