niXmaster Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg er ganske ny når det kommer til DC++, men jeg sliter med at når folk laster ned fra meg så bruker de all upload-båndbredden min. Da synker også download-hastigheten min betraktelig. Jeg kan ligge på 90KB/s, så er det en som begynner å laste ned fra meg, og hastigheten min synker så ned til 30-40KB/s Er det noen måte å få DC++ til å kun bruke et visst antall KB/s på upload? Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Ja. Men det er fy-fy i Dc++ verden. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Programmet NetLimiter kan fikse dette. Det beste er å sette max upload til 5 eller 10% mindre enn det maksimale Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Du kan slå på send small buffer i options, det hjelper. Hvis alle skulle bruke netlimiter så er jo hele vitsen med DC++ borte Lenke til kommentar
niXmaster Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Du kan slå på send small buffer i options, det hjelper. Hvis alle skulle bruke netlimiter så er jo hele vitsen med DC++ borte Testet dette med "Send small buffer", det ser ut til å fungere bra Takk for tipset Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Ikke at jeg anbefaler at du gjør det, men med strong DC++ f.eks kan man enkelt stille både uploaden og downloaden pr. kB/s uten å måtte benytte seg av tredjeparts programmer som netlimiter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå