Xanitra Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Noen som har spilt Final Fantasy X-2? evt, anmeldelser kan slenges her-. Endret 20. juli 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Ja. Noe annet du lurte på i den sammenheng? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 ja, se topic. og takk for at du påpekte mangel på videre info. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 er det bare en som har spilt FFX-2 i hele forumet? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Har spilt X-2 ja, men har vært på ferie og kunne i den anledning ikke svare før nå Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) jeg synes det er bra at de faktisk har laget et spill for jenter.. siden jeg synes det lages alt for lite av den slags. FLERE jenter burde spille data. konsoll. men uansett, de burde advare folk mot å spille jente spill... det funker lissom ikke å springe rundt i verden å lete etter nye kjoler å ha på seg, og at trioen det handler om etterligner Charly's Angels, og andre klisjeer gjør ikke saken noe bedre.. For ikke snakk om all synginga, "jakten på en superstjerne", dansinga og.... ÆSJ ÆSJ ÆÆSJ!!!!!!!!!!!! det er min mening om FFX-2, og også derfor jeg postet denne topicen. som Beavis and Butthead ville sagt det: "This sucks like nothing has ever sucked before" får satse på at FFXI blir bra. Endret 31. juli 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Synes det blir feil når du sier at spillet suger. For det gjør det jo ikke. Og X-2 har blitt litt feil framstilt. Du får det til å høres ut som at hele spillet går ut på å skifte klær og danse. Det er jo bare en liten del. Det med klærne er jo bare et nytt og interessant kampsystem som ligner mye på Job-systemet fra tidligere FF-spill. Du håper at XI blir bedre....vel, det er nå online-spill da, og vi har hver vår mening om det også. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Synes det blir feil når du sier at spillet suger. For det gjør det jo ikke. Og X-2 har blitt litt feil framstilt. Du får det til å høres ut som at hele spillet går ut på å skifte klær og danse.Det er jo bare en liten del. Det med klærne er jo bare et nytt og interessant kampsystem som ligner mye på Job-systemet fra tidligere FF-spill. Du håper at XI blir bedre....vel, det er nå online-spill da, og vi har hver vår mening om det også. eeeh..... På Final Fantasy X blir Juna fremstilt som en moden, voksen, sterk, om noe beskjeden kvinne. På Final Fantasy X-2 er hun plutselig oppmerksomhets syk, ikke så beskjeden lenger, irriterende dominant, ikke så moden, og kjendis. Det er rart, men kjendisser i det virkelige liv er jo kjipe nok med det de fører med seg, om en ikke blir blir nødt til å styre en kjendis der også. Nei. Spillet suger, punktum. Til og med musikken som pleier være bra er do materiale. Bare en til 3 låter høres ut som det er Final Fantasy man sitter å spiller. Om spillet het, "Juna goes Bollywood" hadde spillet vært bra, å da er det innen tilgivelses rekkevidde. Men tittelen har "Final Fantasy"!! DA er det riktig å forvente bedre enn hva som er blitt prestert.. Final Fantasy XI online spill? Å ja.. Ja, da får vi håpe Final Fantasy XII blir bra da. Endret 31. juli 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Husk at X-2 foregår 2 år etter X. Og folk kan faktisk forandre seg. Reisen som Yuna gjennomførte i FF X kan ha forandret henne, vil jeg tro. Jeg kan egentlig være enig i at Yuna (og Rikku) er irriterende i X-2. Men det er ikke et dårlig spill for det. Og at det ikke er som de andre FF-spillene er jo egentlig bare greit. Jeg synes det er fint å se at Square Enix TØR å prøve noe nytt. Enig i at musikken suger for så vidt. Er ikke Nobuo Uematsu som har lagd den så Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Husk at X-2 foregår 2 år etter X. Og folk kan faktisk forandre seg.Reisen som Yuna gjennomførte i FF X kan ha forandret henne, vil jeg tro. Jeg kan egentlig være enig i at Yuna (og Rikku) er irriterende i X-2. Men det er ikke et dårlig spill for det. Og at det ikke er som de andre FF-spillene er jo egentlig bare greit. Jeg synes det er fint å se at Square Enix TØR å prøve noe nytt. Enig i at musikken suger for så vidt. Er ikke Nobuo Uematsu som har lagd den så Ja, jeg håper ikke de dropper Nobuo Uematsu. Han er jo stor!!! Det du sier at folk kan forandre seg er jo rett, men folk kan ikke bli noen annen enn den de er. Kanskje Yuna deltok på en idol konkurranse, who knows. Det er noen scener i spillet hvor spillet forandrer seg fullstendig, og blir konge: Øyeblikk med vakker musikk, og Yuna som forteller om sitt liv slår ann det! Men så>>>>så har vi kjolene, synginga all over again en kort stund etterpå... BAAH!!!!! Vi har rett til hver vår mening. Men min mening er, eksisterer ikke "magien" som gjorde Final Fantasy til det det er i dag, har det ikke rett å hete Final Fantasy. Synd. Meget synd, for oppfølgere til FF spill er et genialt konsept. Jeg hadde blitt henrykt om en oppfølger til FInal Fantasy 8 hadde kommet. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 for oppfølgere til FF spill er et genialt konsept. Jeg hadde blitt henrykt om en oppfølger til FInal Fantasy 8 hadde kommet. Selv så synes jeg ikke at FF spill skal ha oppfølgere.. Mener det stjeler litt av magien som omfatter alt om FF.. Slik er det Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Er enig med Swoofah i at FF-spill ikke bør ha oppfølgere. Og jeg tror og håper at X-2 var den første og eneste. I allefall på en stund. Nå blir Final Fantasy Advent Children noe helt annet da. Det er jo også en oppfølger, men i filmversjon. Og jeg innrømmer at jeg gleder meg sinnsykt mye til den. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 FF:AC blir noe helt annet ja.. Ser sinnsynkt frem til den! Men håper ikke de lager et oppfølger spill til VII.. Jeg tviler nemlig på at de klarer å gjennskape samme magien... (De blir vel tvunget til å ta med nye karakterer, og tror jeg vil skjære seg:( ) Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 jeg slo av spillet etter å ha spilt en time elns kom til mount gagazet . jeg orket ikke den dansinga å bytting avkler . men noen liker det jo. jeg må si det er det dårligste ff til nå. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 jeg slo av spillet etter å ha spilt en time elns kom til mount gagazet . jeg orket ikke den dansinga å bytting avkler . men noen liker det jo.jeg må si det er det dårligste ff til nå. DU er grunnen til at jeg startet denne tråden.. jeg har akkurat samme mening. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Synes ikke det er et dårlig spill, men ble ganske skuffa, allikevel. Får se om jeg prøver på nytt, det kan jo være jeg liker det bedre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå