Gå til innhold

Alternativer til Nokia 6610i?

Anbefalte innlegg

Min kjære Nokia 6100 ble ranet fra meg i helgen! Regner med å få tilbake rundt 2500,- på forsikringen, og lurer på hvilken telefon jeg skal kjøpe for disse pengene.

Har hatt Panasonic, Siemens og SonyEricsson før - men det skal mye til før jeg går vekk fra Nokia. Har lyst på 6230, men synes den blir litt for dyr. Dessuten vet jeg at det kommer en i-version med større display mm. utpå høsten...

Valget har derfor falt på 6610i - som er like brukervennlig som 6100, men i tillegg har kamera og radio. Nå som batteriet har blitt forbedret også synes jeg dette er en grei telefon, prisen tatt i betraktning. Noen som har andre forslag? Synes jo f.eks. 3220, med VGA kamera, er litt interessant. Men denne passer dårlig for en mann på 25 år... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke kjøp Nokia 3650 om batterikapasitet er viktig for deg.Min holdt maks 1-1,5 døgn uansett om jeg brukte den lite eller mye.Men om du vil ha en som er like bruker vennlig som Nokia 6100,synes jeg at du går for en Nokia 6610i.Men hva med Siemens CX65?

Lenke til kommentar

- Jeg ringer en god del.

- Skriver ca. 600 SMS pr. mnd

- Kommer sikkert til å sende noen MMS hvis jeg får en telefon med kamera, selv om de fleste er nærmest ubrukelig.

- Bruker vekkerklokka, kalkulatoren og kalenderen stort sett hver dag. :)

- Ellers klarer jeg meg med IR de gangene jeg har behov for å ta backup av telefonlista el. Hadde BT på T68 engang, men brukte det jo aldri.

- Kunne gjerne tenkt meg MP3, radio er egentlig ikke så viktig. Kommer nok til å kjøpe en iPod uansett så - jeg gidder ikke betale mye for det.

Er det noen som har 6610i her? Har jo sett 6610'en tusen ganger men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...