HuzZzla Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Ble den stolte eier av WAterchill antartica på søndag, kjøler cpu\gpu\chippsett. Oppsettet er som følger - tank-pumpe-radiator-cpu-chippsett-gpu Cpu er idle 33-34 og ved load ca 35-40 ( testa med prime 95 og cpu mark i noen timer ) Chippsettet ligger stabilt på ca 26 og gpu er på 30 idle og 32-35 load. Er dette det jeg burde forvente av dette Vannkjølingsettet? bruker AS5 på alt. Endret 19. juli 2004 av HuzZzla Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Det skal du kort og godt være meget fornøyd med! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Gode temperatuerer det Men hva var temperatuerne før? Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Før hadde jeg luftkjøling på alt, jeg har det veldig ryddig i mitt kabinett så cpu lå på rundt 42-46 load, gpu lå på rundt 40 Men hvis skrue sier det er bra, da er det bra. takker folkens! Men kan jeg sette opp systemet bedre? slik at tempene blir enda lavere? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Men hvis skrue sier det er bra, da er det bra. takker folkens! Men kan jeg sette opp systemet bedre? slik at tempene blir enda lavere? Takker for tilliten! Å endre på rekkefølgen / oppsettet har som regel svært lite for seg, da temperaturforskjellen inn / ut av blokkene er svært liten. Den rekkefølgen du har nå er av de aller fleste ansett som den beste, så jeg ser ingen grunn til å endre på den. Det enkleste du kan gjøre for å få lavere temps, er rett og slett å sørge for at radiatoren får kaldest mulig / kaldere luft gjennom seg. Sett opp vinduet en kjølig kveld, og se hva som skjer! Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Rekkefølgen / oppsettet er det som flestaparten her på forumet mener er best (Inkludert meg selv) LOZER Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Har et Thermaltake XIII kabinett, dremlet hull osv slik at jeg fikk montert radiator på toppen, slik at nipplene stikker ned i kabinettet, viften satte jeg under slik at den trekker luft gjennom radiatoren, grunnen til at jeg satte radiatoren på toppen er fordi jeg har kabinettet rett under vinduet, og det står alltid åpent. Har tenkt på en liten tanke da. Og det er å montere et rør, som akkurat dekker radiatoren, og legge det ut av vinduet, med en annen vifte i enden som trekker luft utenifra og inn på radiatoren! Hvordan tror dere det ville a funket? En liten leif Endret 19. juli 2004 av HuzZzla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå