toss Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) hva syns dere om signaturen min? vil bare ha litt tilbakemelding.. #Edit av moderator - Topic "sjekk ut dette" er for dårlig. Har endret den til noe mer beskrivende. Les gjerne retningslinjene. Endret 19. juli 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Det er ikke tillatt med bilder i signaturen. Du burde lese retningslinjene. Endret 19. juli 2004 av Swag Lenke til kommentar
toss Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 wops.. fjernet.. avataren da? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hvor stor den skal være, og hvor stor filen skal være, står også i retningslinjene. Les dem, det er ikke så dumt. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 For en flott topic! Rapportert! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 For en flott topic! Rapportert! Hva er poenget med å skrive det? Kan du ikke bare rapportere uten å hyle og skrike om det? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 For en flott topic! Rapportert! Hva er poenget med å skrive det? Kan du ikke bare rapportere uten å hyle og skrike om det? Nope, for da får eier av denne threaden en sjans til å endre topic før en slem moderator med pisk kommer Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Da kan du jo bare si det uten å rapportere da. Det ser så "jeg sladrer til moderatorene"-ut når du skriver "Rapportert!" med utropstegn og full pakke. Ikke noe vondt ment, altså. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hehe.... du var snar og endre...... Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Liker sparks sin avatar bedre Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Synes det var en fin avatar jeg, men du kan gjerne fjerne litt av "hakkene" på kantene. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 For en flott topic! Rapportert! Hva er poenget med å skrive det? Kan du ikke bare rapportere uten å hyle og skrike om det? Fordi han har ikke noe bedre å gjøre enn å snoke rundt på forumet i jakten på skurker som bryter, ja jeg sa bryter, med reglene her.... Huff og huff.... forumet ville vært lovløs uten ham.... er ikke nok moderatorer her ser du.... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Jo, den er vel fin den, men du skulle hatt pussett litt på den! Hva synes dere om avataren min da? BTW: Det er meg det er bilde av! Lenke til kommentar
toss Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) takk for tilbakemeldinger.. skal "pusse" den litt.. og sorry for at jeg brøt noen regler.. @ p-in-p: kul avatar.. absolutt.. EDIT: er min bedre nå? Endret 19. juli 2004 av toss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå