Klyngve Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Hei. Jeg vurderer å kjøpe en telefon fra tele2, m65'en. Jeg las i en annen tråd at dette fort ville bli i totalpris mindre enn 2000 kroner, som jo er mye billigere enn man finner den ellers. Men jeg har allerede chess king, som er betalt for et halvt år fremover. Og jeg liker egentlig chess svært godt (selv om jeg tror jeg vil skifte abonnement innad i chess etterhvert). Er det telefonlås fra tele2 sine bundne telefoner? Jeg la merke til at noen nevnte at det ikke var det... Edit: tilleggsspørsmål - en kamerat av meg sa også det at det ikke er ulovelig å låse opp igjen telefonen hvis den er låst. Så hvis den er låst, finnes det noen måte å låse den opp igjen på? Endret 19. juli 2004 av pwisher Lenke til kommentar
Klyngve Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Har bestilt telefon! Weee... gleder meg til den kommer, min nye m65. Jeg har snakket med folk hos tele2, som har bekreftet (for de som måtte lure) at den ikke er låst. Så jeg kan bare la abonnementet gå, og bruke mitt gode gamle. Det vil si jeg har skaffet meg m65 for under 2000 kroner Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Du kan jo si opp abbonementet for 1500 kr eller no, det blir billigere det Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 eg jeg helt på jordet hvis jeg sier at den prisen på 1500 skulle senkes til 600? Lenke til kommentar
whaley Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 gebyr på 600 isteden for 1500 gjelder vel opplåsning av telefon.. med andre ord, ikke bindingstid på abonnement, men hvis du har kjøpt telefon og den er låst til nettet. Mulig jeg tar feil men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå