gjermundnes Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Telenor , herier landet med adsl , mobilabonemang og telefonabonemang . Dessuten må alle adsl leverandører betale avgift til telenor. Uopplyste eller ungdom med uopplyste foreldre blir lett lurt . Fortell din telenor historie her , eller rett og slett bare noe som har med dette og gjøre. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Jeg og min pappa er veldig fornøyd med Telenor, både med ADSL og mobiltelefon abonomentet. EDIT: Feil posta? Endret 19. juli 2004 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Er fornøyd med mitt mobilabonneMENT... djuice. Billig og greit til mitt bruk. I ADSL-verden er jeg veldig fornøyd. Gjennom bedriftsavtale med jobben til mamma betaler vi mindre for en 2mbit linje enn de fleste andre kunder gjør for sin 704kb/s linje... Eneste som er litt nedsig akkurat der er at jeg ikke kan være active bruker i DC++ Lenke til kommentar
gjermundnes Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 fordelaktige bedriftsavtaler teller ikke. stort sett er det gode priser på slike tjenester i dag . men likevel er telenor dyrest i følge telepriser.no sjekk nettstedet selv det er meget pålitelig. Ellers vil jeg presisere at telenor adsl er ustabil og gir dårligere ping tider gjenomsnitleg en andre leverandører dette teller mye for online spilling. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Har telenor ADSL og lenge nå. Bestilte den dårligste ADSL-pakken de hadde før de begynte med nedlastningsgrenser: 384/noe ;p , elendig i alle fall. Men fikk derfor aldri noe nedlastningsgrense og har ca aldri hatt noen problemer. Selv med den slappe linja har jeg hatt en fin gameping og. Og når har de jo sluttet med nedlastningsgrenser og gitt meg 1mbit så jeg er fornøyd jeg Og da jeg fikk min ADSL så hadde det vært masse problemer med NGT, derfor bestilte vi telenor. De skjerpet seg like etter dette men Telenor avidi (eller Canal Digital nå da) er noe annet. Abslott ikke fornøyd med dem Edit: Og vi betaler vel 350 kr i måneden eller noe Endret 19. juli 2004 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
adawen Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Dette har ikke noe i 'Søppel' å gjøre, vi har en egen kategori for dette her. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg