Gå til innhold

Hva synes du om telenor?


Anbefalte innlegg

Telenor , herier landet med adsl , mobilabonemang og telefonabonemang . Dessuten må alle adsl leverandører betale avgift til telenor.

 

Uopplyste eller ungdom med uopplyste foreldre blir lett lurt .

 

Fortell din telenor historie her , eller rett og slett bare noe som har med dette og gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er fornøyd med mitt mobilabonneMENT... djuice. Billig og greit til mitt bruk.

I ADSL-verden er jeg veldig fornøyd. Gjennom bedriftsavtale med jobben til mamma betaler vi mindre for en 2mbit linje enn de fleste andre kunder gjør for sin 704kb/s linje... Eneste som er litt nedsig akkurat der er at jeg ikke kan være active bruker i DC++ ;)

Lenke til kommentar

fordelaktige bedriftsavtaler teller ikke.

 

stort sett er det gode priser på slike tjenester i dag . men likevel er telenor dyrest i følge telepriser.no

 

sjekk nettstedet selv det er meget pålitelig.

 

Ellers vil jeg presisere at telenor adsl er ustabil og gir dårligere ping tider gjenomsnitleg en andre leverandører dette teller mye for online spilling.

Lenke til kommentar

Har telenor ADSL og lenge nå.

Bestilte den dårligste ADSL-pakken de hadde før de begynte med nedlastningsgrenser: 384/noe ;p , elendig i alle fall. Men fikk derfor aldri noe nedlastningsgrense og har ca aldri hatt noen problemer. Selv med den slappe linja har jeg hatt en fin gameping og.

Og når har de jo sluttet med nedlastningsgrenser og gitt meg 1mbit så jeg er fornøyd jeg ;)

 

Og da jeg fikk min ADSL så hadde det vært masse problemer med NGT, derfor bestilte vi telenor. De skjerpet seg like etter dette men ;)

 

 

Telenor avidi (eller Canal Digital nå da) er noe annet. Abslott ikke fornøyd med dem

 

Edit: Og vi betaler vel 350 kr i måneden eller noe

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...