Gå til innhold

Thief 3 lysproblemer

Anbefalte innlegg

Oppdaterte for en uke siden omegadriverne mine til et r9800pro.

Etterpå ble lyseffektene på Thief 3 buggete. Det jeg har merket er at skygger\lys på bakken skifter. Spillet ble uspillbart.

Oppdaterte for noen dager siden til aller nyeste versjon av omega, men det hjalp ikke. Jeg avinstallerte ikke driverne først, slik jeg har gjort før, siden det sto i readme'en at det ikke lengre var nødvendig med omegadriverne.

Noen andre med samme problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oppdaterte for en uke siden omegadriverne mine til et r9800pro.

Etterpå ble lyseffektene på Thief 3 buggete. Det jeg har merket er at skygger\lys på bakken skifter. Spillet ble uspillbart.

Oppdaterte for noen dager siden til aller nyeste versjon av omega, men det hjalp ikke. Jeg avinstallerte ikke driverne først, slik jeg har gjort før, siden det sto i readme'en at det ikke lengre var nødvendig med omegadriverne.

Problemet her er at Thief - Deadly Shadows har et problem med ATI's drivere. Eller rettere sagt omvendt; ATI er klar over problemet(har vært klar over det en stund), og det vil sannsynligvis bli rettet opp i Catalyst 4.8.

Men enn så lenge er den eneste løsningen å gå tilbake til Catalyst 4.4, som ikke har dette problemet(dvs, du kan av og til oppleve det samme, men det er så og si ikke merkbart med 4.4).

[edit] Eventuellt kan du selvsagt også gå tilbake til Omega eller DNA drivere basert på Catalyst 4.4 for å unngå problemet. [/edit]

Problemet med lys/skygger(ironisk nok for Deadly Shadows...) startet med Catalyst 4.5.

-Så Templar hadde delvis rett - men du trenger jo ikke å gå til et så drastisk skritt. ;)

Endret av John P.
Lenke til kommentar

Problemet her er at Thief - Deadly Shadows har et problem med ATI's drivere. Eller rettere sagt omvendt; ATI er klar over problemet(har vært klar over det en stund), og det vil sannsynligvis bli rettet opp i Catalyst 4.8.

Det blir rettet opp i 4.8. ATI bekreftet det til driverheaven, hvis jeg husker riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...