Talker Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Finnes det noen plugin til MSN Messenger som kan gi egendefinert status utifra hvilken fullskjerm .exe fil du kjører? Altså: Du starter et spill, så blir statusen det samme som exe fila heter... Da kan man alltid finne ut hva personen driver med, om han virkelg er borte eller bare spiller... Ellers syns jeg at denne automatisk opptatt statusen og borte statusen ikke funker lengre... Kunne vært greit å fikse på den å.. Endret 19. juli 2004 av Talker Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 "Messenger Plus" (www.msgplus.net) gjør ikke dette men nesten. Jeg lager mine egene statuser og bytter til disse manuelt ettersom hva jeg gjør. Jeg vet at det ikke er det du spør etter, men jeg ville bare fortelle min løsning. Finner du ut en bedre måte så vil jeg gjerne høre om den. Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 "Messenger Plus" (www.msgplus.net) gjør ikke dette men nesten. Jeg lager mine egene statuser og bytter til disse manuelt ettersom hva jeg gjør. Jeg vet at det ikke er det du spør etter, men jeg ville bare fortelle min løsning. Finner du ut en bedre måte så vil jeg gjerne høre om den. Jeg har prøvd denne plus-versjonen for noen måneder tilbake. Da installerte den en drøss med spyware programmer. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Ja, du må velge å IKKE installere spnsor-programmene. Den virker like fint uten de. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 hehe, er så morsomt med alle som velger "accept, install sponsor" ved Msg PLUS! installasjonen, :!: On Topic: Utenom Plus! finnes det mange andre plug-in`s og add-ons men jeg har ikke sett noen som gjør det du vil ha desverre. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 hehe, er så morsomt med alle som velger "accept, install sponsor" ved Msg PLUS! installasjonen, :!: Selvpåført spyware er alltid morsomt. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Ta en titt her been there, done that, got the sweat-shirt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå