eldo Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hei. Skal instalere trådløst nettverk i 6 manns boligen jeg bor i. Jeg har en stasjonær pc og trenger da et pci kort til denne. Videre trenger jeg en sender som skal inn i switchen til han som bor i leiligheten over meg, det er nemlig han som har linjen som skal deles. Hvilke produseneter av pci kort og sender bør jeg velge.. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
petterg Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Om du skal dele filer med nabo'n, og/eller ha felles filserver bør du gå for 108Mbit nett. D-link er vel de som mest for pengene på dette området. Ellers har du 88Mbit som også er D-link spesialitet (Airpluss 8x serien). Denne koster det samme som 54mbit fra andre produsenter. Om ingen av disse passer for deg kan du ta et hvilket som helst 54Mbit nett. Blandt disse er vel Linksys å anbefale. Se i produktguiden og les andres erfaringer. Skal du virkelig spare penger kan du ta det billigste 11mbit nettet du finner. Vil uansett anbefale at du kjøper alt utstyret av samme leverandør. Det pleier å bli mest stabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå