Ozelot Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 kanskje et litt merkelig spørsmål, men går det ann å loade i vice city ? og da tenker jeg på å loade inni spillet(f.eks eter du ble "busted" og vil prøve et mission på ny) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 meiner du om du kan loade den forrige saven din? for å gjer det må du avslutte spelet, og starte på nytt igjen. men du kan jo spele dei same oppdraga om igjen heilt til du klarer det. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Det finnes ikke quick- save eller load i VC men du kan loade et lagret spill når du vil... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Vel, det er det som er så tungvint...jeg vet ikke hvor jeg kan få kjøpt meg en siperrifle(eller ammo til den) og har få kuler igjen Lenke til kommentar
Musty Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 det burde jo gå bra.. det går helt fint på ps2en... jeg gjør det hele tiden.. ikke fordi jeg skal ha i recorden at jeg ikke er arrestert, men for ikke å miste alle våpnene hver gang jeg dør/blir arrestert.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Du får ikke kjøpt sniperrifler og tunge våpen før du er kommet forbi et visst punkt i historien. Ammunation-sjappa er åpen, men våpnene er "unavailable". Du kan kun save på de kassettpunktene i hjembasene dine. F.eks. hotellet du alltid starter i når du loader en save i starten. Loade kan du gjøre hvor som helst, men du kommer såklart tilbake til forrige basen du savet i. Det finnes også enkelte store våpen strødd rundt i byen som respawner ei stund etter at du har tatt dem. Reloade gjør du ved å trykke Esc og velge Load Du kan ikke save etter at du har begynt på en mission. Kun mellom oppdrag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå